Ubisoft преоткрива пазара на игри за тийнейджъри

Ubisoft разкри, че ще продължи да доизгражда успеха си на пазара на игри за тийнейджъри и лидерството си като разработчик за системата на Nintendo DS със своята нова търговска марка Girls Life. Girls Life игрите са предназначени за момичета на възраст от 9 до 13 години, които ще могат се забавляват, създавайки и моделирайки своя собствен лайфстайл, изживявайки ултра-забавни, модни моменти, сами или със своите приятелки. Новата търговска марка Girls Life ще бъде пусната ексклузивно за пазарите на Европа, Средния Изток и Африка.

Ubisoft е No 1 партньор по издаването на игри за Nintendo DS със своята популярна тийн търговска марка Imagine, а с Girls Life компанията предлага на момичетата в тийнейджърска възраст пълна гама от игри, които им дават възможност да се забавляват и да откриват своя собствен стил. Imagine заглавията са фокусирани върху “правя се на” и “изпълнявам ролята на” концепции, където младите момичета играят ролята на човека, на който искат да приличат, когато порастнат, докато Girls Life игрите са концентрирани върху това, което са те в момента и върху начина, по който искат да изразяват стоите вкусове и персоналност.

“Затвърждавайки позицията ни на водещ партньор-издател за този сегмент, ние преоткриваме пазара на игри за тийнейджъри с нови концепции и начини, по които да привлечем вниманието на тази публика” коментира John Parkes, маркетинг директор на EMEA териториите в Ubisoft. “Колекцията на Ubisoft Girls Life предлага на младите геймъри ново преживяване, фокусирано върху изучаването, креативността и иновативността, в комбинация с използване предимствата на най-новата технология.”

Първото заглавие от колекцията Girls Life ще бъде Girls Life Makeover. Играта ще излезе на пазара през октомври 2009 във всички територии от зоната на Европа, Средния Изток и Африка. Makeover ще се възползва в пълна степен от най-новата налична технология за Nintendo DSiTM като ще предостави възможност на геймърите да правят снимки на себе си и на приятелите си и след това да използват направените снимки за изучаване на нови стилове. Тийнейджърките ще могат да моделират изцяло външния си вид, от грима на лицето, до прическата и лакирането на ноктите. Благодарение на професионалните напътствия, те ще получават последните модни съвети, за да могат да създадат своя собствен, персонален стил. Възможността да споделят създадените стайлинги, както и да пазаруват заедно във виртуалния мол, прави играта още по-интерактивна.

Второто заглавие от колекцията, Girls Life Jewellery Style, ще пренесе изкуството и модата на бижутерския дизайн на Nintendo DS през ноември 2009. Геймърите ще започнат играта с малък магазин и базов сет от бижутерски техники, а не след дълго ще привличат за знаменити клиенти и купувачи с иновативния си дизайн и проницателен бизнес нюх.

Още заглавия от търговската марка Girls Life ще излязат на пазара през следващите месеци.

Коментар