Една от иновативните разработки на LG е прозрачният OLED дисплей. И ако се чудите как подобни екрани могат да бъдат полезни, компанията има няколко идеи за тяхното приложение и ги сподели в навечерието на CES 2021.
Така например, прозрачният OLED дисплей е подходящ за използване в ресторанти, където „изскача” от лента между клиента и сервитьора. По този начин клиентът ще може да разгледа менюто и поръчката, докато все още вижда и сервитьора, отбелязва Mashable.
LG също така е създала „умно легло” (Smart Bed) с рамка, от която прозрачен OLED телевизор се издига и прибира, когато не е необходим. Рамката, оборудвана с набор от високоговорители, може свободно да се движи из жилището.
Друг пример е използване на 55-инчов прозрачен OLED дисплей в метро-влаковете, където замества традиционния прозорец. Така пътниците могат да се насладят на пейзажи, докато гледат прогноза за времето, новини и информация за линиите на метрото.
LG казва, че нейните OLED дисплеи имат 40% прозрачност, което е много по-добре от LCD алтернативите, които имат само 10% прозрачност. Това прави такива дисплеи полезни при по-голям брой сценарии на използване, включително в автономни автомобили, самолети и интелигентни сгради.
Корейската компания ще разкрие повече подробности за прозрачните си OLED дисплеи на изложението CES 2021, което започва на 11 януари и тази година ще се проведе виртуално, заради пандемията.
Технологията и хубава, нова и трудно постижима. Хубаво е, че е реализирана вече и е на пазара, но същевременно всички по-долу сте напълно прави! В крайна сметка ето това значи една технология или продукт да достигне своя връх. Даже и да намалят цената двойно в даден момент, тя има малко приложения и води до безмислени упражнения. Да, ако намалят цената 500% може би ще почнат повече хора да купуват, но има вероятност въобще да не се стигне до там, а направи до се изостави напълно като технология и да спре производството. Справка от близкото бъдеще – 3D технологията в телевизорите (и двата варианта – с и без очила към тях).
Всъщност нищо не се чудят. Просто се опитват да правят вятър както се казва, за да напомнят на хората за наличието на продукта си. И то под някаква смешна форма, при която създават впечатление на индивида, че той самият има принос в технологията – т. е. той допринася в проекта, като му намира приложение.
Това е все едно някой да направи супер автомобил и да пише статия в която се споменава, че разработчикът има огромен проблем, а именно не знае в какъв цвят да бъде боядисано превозното средство. Е, тъпоумниците ще предложат някакъв цвят и ще мислят, че са помогнали значително на проекта, което естествено е съпроводено и с това да се хвалят какво са постигнали (защото са тъпоумници).
Чудят се каква нужда да създадат за скъпите си и ненужни прозрачни дисплеи.
От години се удрят по главите и най-успешното което измислиха е витрина на хладилник за бира или газирано!
Йебем ти иновацията…
LG може и на домашните прозорци да инсталира прозрачните монитори и хората в къщите си да избират от интернет какъв пейзаж да гледат когато се събуждат, през деня и нощта и когато си лягат