LG Electronics (LG) отваря екосистемата на телевизионната си платформа webOS за други партньори на ТВ брандове, нарушавайки статуквото в индустрия, известна със собствени операционни системи на различни производители.
С този ход LG е на път да „прекрои” телевизионния бизнес както за доставчици на технологии, така и за съдържание, като същевременно увеличи присъствието и популярността си на световния пазар за забавления в дома.
Носителите на лиценз на webOS TV получават познатия UX дизайн заедно с широк набор от функции като гласово търсене и контрол, интегрирани алгоритми за изкуствен интелект и лесна свързаност.
Партньорите получават и разнообразие от опции за съдържание, включително достъп до глобални приложения за стрийминг услуги като Netflix, YouTube, Amazon Prime Video, спортната услуга за стрийминг DAZN, както и LG Channels – безплатната услуга на компанията за стрийминг на съдържание. Съвместимите модели телевизори включват и специалното дистанционно Magic Motion.
Над двадесет производители на телевизори от цял свят вече са се ангажирали с партньорството с webOS, включително марки като RCA, Ayonz и Konka, като се очаква още партньори да се присъединят в бъдеще.
Екосистемата webOS се поддържа от технологични партньори като Realtek, Nuance, Gracenote, CEVA и Universal Electronics, допълниха от корейската компания.
С присъединяването на други производители към екосистемата на webOS TV, много нови собственици на телевизори ще „изпитат същите страхотни преживявания и функции, които се предлагат и на телевизорите LG”, заяви Парк Хюнг-сей, президент на LG Home Entertainment Company.
пази боже…
Правилен но закъснял ход.