Компютърно зрение, суперкомпютри и специализирани визуализации

САНТА КЛАРА, КАЛИФОРНИЯ — 12 Август, 2009 — Корпорацията NVIDIA обяви, че по време на GPU Technology Conference, сред над 130-те часа технологични дискусии ще има сесии и за някои от основните и най-важни тенденции в компютърните технологии напоследък – компютърно зрение, използване на C за CUDA програмиране, финансови изчисления, клъстери от суперкомпютри и специализирани визуализации.

Регистрацията е отворена за конференцията, която ще се фокусира върху най-новите постижения на разработчиците, инженерите и изследователите, постигани с помощта на използването на графичния процесор (GPU). Събитието ще се проведе във Феърмонт Хотел в Сан Хосе, Калифорния, между 30 септември и 2 август тази година. Сред спонсорите на мероприятието са компании като: Cooley Godward Kronish LLP, SUPERMICRO, Dell, Samsung, Adobe, ASUS, Acceleware, Citi, Silicon Valley Bank, Deloitte, Sutter Hill Ventures, Webcor и GE Fanuc Intelligent Platforms.

“Широкият обхват на темите, които ще бъдат покрити по време на конференцията, демонстрира постоянно разширяващото се влияние и възможности на графичните процесори”, заяви Бил Дали, главен учен в NVIDIA. “Дълбочината на обхвата за всяка от темите също е впечатляващ, тъй като участващите лектори са сред най-добрите в областите си и разполагат с много сериозен опит в разрешаването на някои от най-големите изчислителни предизвикателства в световен мащаб”.

Сред основните акценти са:

Суперкомпютри – тричасова сесия с участието на някои от водещите в света експерти в областта на суперкомпютрите, в това число: д-. Вен-Мей В. Хву от Националния център за приложение на суперкомпютрите в Университета на Илинойс; д-р Сатоши Матсуока от Глобалния научен информационен и компютърен център в Технологичния институт на Токио и технически водач на суперкомпютъра TSUBAME и д-р Джеф Ветър от Технологичния институт в Джорджия и Националната лаборатория Оук Ридж.

Специализирани визуализации – задълбочен поглед за целите на визуализацията в различни области, включително сесии за използването на графичния процесор за ултрависок клас видео сървъри с 4K резолюция с участието на д-р Норишика Сузуки от Zaxel; ефекти в реално време във филми и видео с участието на Гари Обербърнър, вицепрезидент в GenArts и обработката на изображения заснети от сателити с графични процесори с участието на Теодор Ханчевици и Джейм Лутс от PCI Geomatics.

Компютърно зрение – обсъждания с участието на д-р Хорст Бишоф от Института за компютърна графика и зрение към Технологичния университет в Граз, Австрия и сесии за постиженията в областта на GPU-базираната обработка на изображения, компютърно зрение и разпознаване на лица с участието на световно признати специалисти в областта.

Сред останалите засегнати теми са: 3D стерео, алгоритми и изчислителни техники, астрономия и астрофизика, изчисление на динамика на течностите, обработка на изображения, бази данни и обработка на информация, специализирани компактни компютърни решения, мобилни компютри, изследване на енергията, филми, естествени науки, обучаване на машини и изкуствен интелект, изображения и визуализации за медицински цели, молекулярна динамика, физически симулации, програмни езици и среди за разработка.

Конференцията ще се състои от три паралелно протичащи тематични срещи:

Emerging Companies Summit – уникално събитие, което позволява на тепърва стартиращите компании, базиращи своите продукти и бизнес на GPU изчисленията да се възползват от възможността да се представят пред потенциални инвеститори и управляващите инвестиционни фондове в областта на GPU изчисленията.

GPU Developer Summit – серия от технически презентации, уроци и тематични разговори насочени към разработчиците на потребителски, професионални и високопроизводителни компютърни приложения, търсещи нови възможности да се възползват от високата паралелна изчислителна мощ на графичния процесор и разчитайки на приетите като стандарт в индустрията програмни езици, като C/C++ с CUDA разширенията и Fortran, както и графични библиотеки като Direct3D, DirectX Compute, OpenCL™ софтуер и OpenGL.

NVIDIA Research Summit – специално създадени от изследователи и работещи в областта специалисти, тези сесии са насочени към използването на възможностите на графичните процесори за научни и инженерни изследвания. А също така и за заинтересованите да научат как пълноценното използване на GPU може да увеличи изчислителната мощ и да намали времето за постигане на открития.

Повече информация, включително за програмата, за говорителите и основните акценти можете да намерите на адрес: www.nvidia.com/gtc.  Предварителната регистрация приключва на 1-ви Септември 2009 г.

Коментар