Доставчикът на ИКТ решения ALSO, който оперира и на пазара у нас след като придоби Солитрон, разширява партньорството с американския мрежов гигант Cisco. Компанията стана първият дигитален партньор в дистрибуцията на Cisco в световен мащаб.
Във фокуса на партньорството са бизнесът като услуга (as-a-service) и електронната търговия, особено за МСП сегмента от клиенти, обслужвани чрез ALSO Cloud Marketplace (ACMP). Двете компании планират съвместно въвеждане и разширяване на нови цифрови услуги и бизнес модели, съобщиха от ALSO.
Дигиталното дистрибуционно партньорство (Digital Distribution Partner) е иновативен търговски подход в партньорската програма на Cisco. Отправната точка за него e търсенето на дистрибутори, които обединяват различни облачни решения в рамките на една екосистема, за да могат да разгърнат обширното продуктово портфолио на компанията.
„Нашите цифрови платформи са напълно подходящи за това. В допълнение към ALSO Cloud Marketplace, те включват и решения за киберсигурност, IoT, AI и виртуализация. Хардуерът и софтуерът могат да се предлагат като услуга чрез една платформа. А нашите търговски партньори дори имат възможност да продават свои услуги и софтуер чрез нея”, обясни Густаво Мьолер-Хергт, главен изпълнителен директор на ALSO Holding AG.
В резултат на разширеното сътрудничество, цялата гама от продукти на Cisco вече е достъпна и от ALSO. В електронната търговия (E-commerce) фокусът е върху намаляването на сложността, докато при бизнес продуктите за малкия бизнес акцент са интелигентни логистични и финансови услуги с добавена стойност.
Разширяването на сътрудничеството първоначално ще започне в Германия, уточниха от ALSO. Плановете за останалите пазари не бяха съобщени. Базиран в Швейцария, ALSO оперира в 24 държави в Европа и общо 90 държави в света като PaaS партньори.