А1 България получи златна награда за дарителство

Социалните инициативи на А1 България срещат огромна подкрепа от служителите
(снимка: А1 България)

За трета поредна година А1 България взе златно отличие за своите дарителски програми. Телекомът получи златен Годишен знак за дарителство на наградите „Отговорна компания – отговорни служители”, организирани от фондация BCause.

Наградата е признание за усилията на А1 устойчиво да развива инициативите в сферата на корпоративната социална отговорност, както и да ги надгражда и да стартира успешно редица нови, съобщиха от телекома.

А1 е отличена за множество инициативи, вкл. програмата за дарителството по ведомост – финансово подпомагане на девет социални организации от служителите на А1 директно от заплатата им, благотворителни базари, доброволчески инициативи за облагородяване на средата и опазване на природата, спортни и еко предизвикателства, доброволно споделяне на експертиза и опит вътре и извън компанията, както и традиционните акции по кръводаряване.

Макар ситуацията да наложи много от социалните инициативи в А1 да се проведат онлайн, това не попречи на голяма част от екипа да участва активно в тях. Напротив – дигитализацията помогна на служителите да се включат още по-лесно в социалните каузи.

„В А1 вярваме, че подкрепата на социални каузи трябва да се изразява в реални действия. Ето защо вътрешните ни инициативи в полза на уязвими хора и опазване на природата привличат огромна подкрепа от нашите колеги, но и компанията винаги подкрепя с допълнителни дарения каузите, които колегите са идентифицирали като значими”, сподели Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” на А1 България.

Само за последната година чрез регулярно дарителство на работното място служителите събраха 50 000 лв., които компанията допълни до сумата от 90 000 лв. “Много съм щастлива, че колегите виждат потенциала и на онлайн формата на социалните ни активности и заедно правим всяко следващо издание по-успешно”, допълни Захариева.

В допълнение на програмите си в сферата на корпоративната социална отговорност, насочени към служителите, А1 традиционно подкрепя каузите на приемната грижа, дигитализацията на образованието и спорта в България.