LG отчете най-силното си като приходи второ тримесечие

Корейската компания LG отчете силни продажби на електроуреди и автомобилни части
(снимка: LG Electronics)

LG Electronics обяви най-високите си финансови резултати за второ тримесечие досега, благодарение на силни продажби на домашни електроуреди в ключови за компанията региони и растящ бизнес с автомобилни части във време на промени на глобалния пазар.

Приходите на LG за второто тримесечие на 2022 г. възлизат на 19,5 трилиона корейски вона, което е 15% повече спрямо същия период на предходната година. Оперативната печалба е намаляла с 12% до 792,2 милиона корейски вона, като основната причина за това са по-високите разходи, свързани с логистичната мрежа.

Вземайки предвид влиянието на пандемията и състоянието на икономиката, LG разширява продажбите си от премиум към масови продукти и развива своите B2B звена като производството на автомобилни части.

The LG Home Appliance & Air Solution Company обяви приходи от 8,07 трилиона корейски вона през второто тримесечие. Резултат от над 8 трилиона за едно тримесечие е прецедент за компанията.

Бизнесът на The LG Home Entertainment Company регистрира приходи от 3,46 трилиона корейски вона през второто тримесечие и оперативна загуба от 18,9 милиарда вона, отразявайки увеличените маркетингови инвестиции.

The LG Vehicle Component Solutions Company постигна приходи от 2,03 трилиона корейски вона, което е 19% увеличение спрямо същия период на миналата година. Този бизнес на компанията излиза на печалба за първи път досега.

И накрая, The LG Business Solutions Company отчита приход от 1,54 трилиона корейски вона с оперативна печалба от 14,3 милиона, сочи финансовият доклад на компанията за второто тримесечие.

Коментар