Ново изследване показва обема на различните типове данни, публикувани и консумирани в интернет всяка минута. Годишният доклад Data Never Sleeps (Данните никога не спят), изготвен от компанията Domo, отразява активността на хората в социалните медии, гледането на поточно видео, поръчките в онлайн магазини…
На всеки 60 секунди по света се изпращат средно 231,4 милиона имейла и 16 милиона текстови съобщения. За същия период от време потребителите на Facebook публикуват 1,7 милиона късчета съдържание, 347 200 публикации отиват в Twitter, 66 000 нови снимки се появяват на страници в Instagram и 2,43 милиона снимки се появяват и изчезват в Snapchat.
500 часа видео се качват в YouTube само за минута, 1,1 милиона потенциални партньори се оценяват в Tinder, 5,9 милиона заявки за търсене се изпращат до Google, а потребителите на Zoom прекарват сумарно 104,6 хиляди часа във видео разговори.
Клиентите на Amazon харчат 443 000 долара за платформата всяка минута, потребителите на блокчейн купуват криптовалута на стойност 90,2 милиона долара, а зрителите на онлайн филми консумират 1 милион часа съдържание.
Любопитна е и динамиката през последните 10 години. През 2012 г. всяка минута към Google са изпращани 2 милиона заявки (сега 5,9 милиона), 48 часа видео в YouTube (сега 500 часа), 3,6 хиляди снимки в Instagram (сега 66 хиляди), 100 хиляди туита (сега 347,2 хиляди) и 684 хиляди публикации във Facebook (сега 1,7 милиона).
Единствено лавината от имейл съобщения не нарасна толкова значително. Докато през 2012 г. потребителите са изпращали 204 милиона съобщения на минута, към днешна дата броят им е “малко” по-голям – 231,4 милиона, сочат данните от изследването.