Щетите от социални мрежи възлизат на милиарди

Над половината от офисните служители ползват постоянно социални мрежи с лична цел. Средно един работник прекарва околo 40 минути в някоя от популярните мрежи, сочи британско проучване.

Социалното развлечение на служителите коства скъпо на техните работодатели. На над 1,3 милиарда паунда се оценяват щетите за фирмите, в резултат на  загубеното време в социални мрежи, сочи докладът на Morse.

Една трета от анкетираните са били свидетели на изтичане на секретна или важна корпоративна информация в социалните мрежи, което нанася допълнителни щети на компаниите.

Въпреки това, работодателите не забраняват достъпа до социални мрежи като Twitter и Facebook, признават три четвърти от участниците в проучването.

Социалните мрежи могат да донесат ползи при използване за професионални цели. Компаниите обаче са длъжни да се събудят и да разберат, че много време се изразходва напразно в тези сайтове, коментират авторите на изследването.

Коментар