Успешно приключи одит процедурата, проведена от сертификационната организация Lloyd’s Register, в А1 България. Тя препотвърди качеството на услугите, предоставяни от компанията на индивидуалните и бизнес потребители, съобщиха от телекома.
Становището на одитора сочи, че А1 напълно отговаря на изискванията на световните стандарти ISO 9001:2015, ISO 20000-1:2018, ISO 27001:2013 и ISO 27701:2019. Постигнатият позитивен резултат е вследствие на усилията на екипа на А1 за повишаване качеството и поддържане на високата надеждност на предоставяните услуги, подчертаха от компанията.
Гарантираните параметри на нивото на обслужване (SLA) на професионалните телекомуникационни и IT решения, които компанията предоставя, се поддържат на високи нива на базата на регулярна обратна връзка от клиентите.
Продължаването на четирите ISO сертификата за още една година потвърждава, че А1 управлява качеството при предоставяне на IT услуги, информационната сигурност и защитата на личните данни в съответствие с най-добрите световни практики.
Преди две години А1 България стана първата компания в A1 Group и една от малкото в страната, която получи официален ISO сертификат за съответствие с международен стандарт за цялостна система за управление поверителността и защитата на личните данни (PIMS).
Този сертификат е разширение към вече сертифицирания в телекома ISO/IEC 27001 за управление на сигурността на информацията и определя изискванията за създаване, прилагане, поддържане и непрекъснато подобряване на тази система.