Fujitsu залага на партньорство с Вали Компютърс

Пореден ход към експанзия на пазара у нас предприе японският гигант Fujitsu. Третият по големина в света ИТ доставчик обяви партньорство с българската компания Вали Компютърс.

"Продуктите ни не са най-евтините и не се продават сами по себе си. Затова разчитаме на силни партньори, с добър имидж и развита дилърска мрежа, партньори с нестандартен подход към пазара", коментира Димитър Каданов, мениджър партньори в българския офис на Fujitsu.

Очакванията за успешен бизнес с Вали са подплатени от силните позиции на компанията сред дилърите в страната, както и от факта, че четирима нейни специалисти ще бъдат съсредоточени върху Fujitsu, допълни Каданов. Това ще бъде единственият A-бранд в портфолиото на Вали, което означава засилен фокус върху бизнеса с японската марка.

"Имаме над 3 пъти повече дилъри в страната, отколкото в София", заяви от своя страна Снежана Хинова, управител на Вали. "Идеята ни с това партньорство е да отговорим на търсенето от нашите дилъри на маркови продукти".

Вали ще предложи широка гама продукти от Fujitsu, вкл. лаптопи, настолни РС, монитори, аксесоари и сторидж решения. Предимство на Fujitsu при мобилните компютри е немският им произход, подчертаха представителите на двете компании.

Цялата гама лаптопи се проектира и произвежда в Германия, което дава по-голяма гъвкавост на Fujitsu при удовлетворяване на предпочитанията на клиентите, поясни Димитър Каданов.

Той наблегна и на удобната система за сервизна поддръжка чрез т.нар. help desk, при която крайните потребители могат да се обръщат директно към единния обслужващ център, който взема, ремонтира и връща компютъра на клиента в рамките на 3 дни.

Европа е вторият по големина пазар за Fujitsu, след Япония. За последната финансова година компанията отчете оборот от 42 милиарда евро. Нейният нов партньор в България, фирма Вали, оперира в цялата страна, има офиси в няколко градове и персонал от 72 души.

Наскоро Вали откри търговски и логистичен център в близост до Велико Търново, в който е инвестирала над 2 милиона евро. Продуктовата гама на компанията включва около 6 500 артикула.

Коментар