Progress придоби компанията за метаданни MarkLogic

Progress разширява портфолиото си от продукти за разработка, внедряване и управление на приложения с лесна за интегриране платформа за семантични бази данни (снимка: Progress)

Софтуерната компания Progress, която разполага с голям екип от разработчици в България, сключи окончателно споразумение за придобиване на MarkLogic – лидер в управлението на сложни данни и метаданни и част от портфолиото на Vector Capital.

Сделката на стойност 355 милиона щатски долара се очаква да бъде финализирана в началото на 2023 г., след одобрение от страна на регулаторите и удовлетворяване на други условия за приключването.

С това придобиване Progress разширява портфолиото си от продукти за разработка, внедряване и управление на високоефективни приложения, като добавя лесна за интегриране, унифицирана платформа за семантични бази данни, която позволява на клиентите да извличат бизнес стойност от сложните данни.

„Ключът към успеха на всеки бизнес се крие в неговата способност да дешифрира предизвикателствата, свързани със сложните данни, посредством информирани решения. За да се постигне това, потребителите трябва да превърнат данните в конкретни изводи за действие и точно това прави MarkLogic”, каза Йогеш Гупта, главен изпълнителен директор на Progress.

Продуктите на Progress за дигитални преживявания и софтуерна инфраструктура в комбинация с тези на MarkLogic ще създадат уникална платформа, цялостно решение за бизнес успех на клиентите, допълни Гупта.

MarkLogic предлага NoSQL база данни, работеща с множество модели, както и цялостно управление на семантични метаданни и функционалности с изкуствен интелект. Придобиването на MarkLogic подпомага стратегията за ръст на бизнеса на Progress, със стабилен модел на редовни приходи и продукти с високо ниво на задържане на клиентите.

След приключване на сделката се очаква продуктите на MarkLogic да добавят над 100 милиона щатски долара към годишните приходи на Progress.

„Като част от по-голяма и стабилна организация аз съм сигурен, че нашият екип ще открие нови възможности за професионално развитие и създаване на иновации. Клиентите ни, от своя страна, ще получат достъп до широкообхватно продуктово портфолио, което ще им помогне да развият своите дигитални преживявания и да подсилят управлението на софтуерната си инфраструктура”, коментира сделката Джефри Касейл, главен изпълнителен директор на MarkLogic.

Коментар