ИТ компанията Telelink Business Services, която оперира на пазара от 2019 година след формалното отделяне от Телелинк Холдинг, обяви, че освежава бранда си с ново име – TBS, ново лого и обновена визия. Промяната отразява стремежа на компанията да опростява комплексните технологични процеси, с цел да улесни крайните ползватели.
„За нас това не е просто визуална промяна, а начин да се свържем отново с нашата история, с клиенти и партньори, с новите пазари, на които искаме да се позиционираме”, каза Иван Житиянов, главен изпълнителен директор на TBS. „Продължаваме да опростяваме сложното. Продължаваме да бъдем ангажирани със създаването на по-добра среда”.
Новото име TBS като разпознаваема абревиатура на Telelink Business Services е естествената еволюция на бранда. Компанията пусна и изцяло нов уебсайт.
TBS доставя технически решения и услуги с добавена стойност, както в проектите си търси „правилния метод за решаване на комплексни технологични казуси”, комбинирайки различни технологии по пътя към адекватни клиентски решения.
„Намирането на подходящи технически решения е същността на бизнеса, а решаващ фактор за успеха ни е добавената стойност или способността ни да опростяваме сложните перспективи и процеси”, каза още Житиянов. Това е двигателят на четирите основни технологични групи, които компанията развива през последните 10-15 години.
Най-голяма част от бизнеса на TBS заемат услугите и решенията, свързани с ИТ инфраструктура. Втората линия в портфолиото е киберсигурността, засилена в следствие на войната в Украйна и зачестилите атаки.
Третата насока е дигиталната трансформация, актуална за всички клиенти, които избират тази посока на развитие. През последните години TBS допълва портфолиото си и с решения за индустриален IoT.
В момента TBS има повече от 300 служители и офиси в 11 държави. Партнира си с глобални технологични лидери като Cisco, Microsoft, IBM, DellEMC, VMware и др.