Google разнообразява рекламните формати

Няколко нови формата за контекстна реклама въвежда Google. Клиентите на компанията ще могат да поставят видеоклипове, изображения, карти, сравнителни таблици, както и допълнителни връзки освен основната, става ясно от съобщение в блога на Google.

Новите възможности ще направят контекстната реклама в резултатите от търсене по-удобна и информативна за потребителите, посочват от най-голямата интернет компания.

Така например, въвеждайки името на филм в реда за търсене, потребителят ще може веднага да прегледа трейлъра или да закупи диск чрез връзката в рекламно обявление. При търсене на стоки, ще се показват веднага снимки на продуктите, които интересуват потребителя.

Допълнителните връзки в рекламите ще дадат възможност на потребителите да преминават веднага към интересуващата ги страница на сайта на рекламодателя.

Ще могат също така да се поставят карти с местоположение на рекламиращите компании в техните карета в резултатите от търсене.

Коментар