От една трета до половината от приходите на Sony от телевизори ще се падат 3D устройства през финансовата 2012–2013 година.
В момента японската компания търпи известни неудачи на ТВ пазара, поради отсъствието на собствена технология за дисплеи и съответните производствени мощности, признава вицепрезидентът Хироши Йошиока, цитиран от АП.
Sony е принудена да купува LED дисплеи от своя южнокорейски конкуернт Samsung Electronics. Идеята за подобно партньорство е неудачна, смята Йошиока.
Очаква се Sony да предложи ново решение за производство на OLED-дисплеи, което позволява създаване на телевизори с уникално голям екран. В момента компанията произвежда модели по тази технология с диагонал едва 11 инча.
Sony ще представи първия си 3D телевизор през следващата година, а през 2012–2013-та се надява да завладее 20% от световния пазар и да получи приходи от този бизнес в размер на $11 милиарда.
Независими анализатори обаче виждат Samsung като лидер в сегмента. Йошиока пък е на мнение, че 3D телевизорите ще се използват основно за видео игри и тук Sony ще бъде облагодетелствана от силния си бизнес с конзоли за игри PlayStation.