АСБИС започва дистрибуция на нова европейска марка ENDORFY

ENDORFY влиза на българския пазар с пълното си портфолио от PC компоненти и аксесоари
(снимка: ENDORFY)

ИТ дистрибуторът АСБИС България започва да предлага на пазара у нас продуктите на ENDORFY – нова европейска марка, създадена от Cooling, собственик на SPC Gear и SilentiumPC, който предприе международна експанзия и разширяване на целевата си аудитория.

ENDORFY излиза отвъд гейминг сектора, като иска да достигне до всички фенове на модерните технологии, както със своето послание, така и с продуктите си. Брандът навлиза на българския пазар с пълното си портфолио от PC компоненти и аксесоари, вкл. PC кутии, охладителни системи, захранвания, мишки, клавиатури, микрофони и др.

Създаването на марката ENDORFY е отговор на динамично променящия се технологичен пазар, коментираха от АСБИС. Това е и дългосрочна инвестиция, която ще осигури по-нататъшен растеж на компанията на световния пазар.

„След успеха на местните пазари, следващата естествена стъпка за нас е по-нататъшното разширяване“, казва Лукаш Здиех, главен изпълнителен директор на Cooling. „Вече отбелязахме обещаващи резултати на няколко чуждестранни пазара като Чехия Германия, Румъния и др. Дойде обаче моментът значително да увеличим мащаба на нашата дейност”.

Cooling е амбицирана да присъства на пазарите в почти цяла Европа, вкл. България, а в бъдеще и в целия свят. “Искаме да се конкурираме с най-големите компании в индустрията“, заяви Здиех.

“Ние произхождаме от света на гейминга и винаги ще го признаваме. Въпреки това нашата аудитория отдавна се е променила. Тя не е съставена само от геймъри, а също така от създатели на съдържание, стриймъри, подкастъри, писатели или случайни потребители, които изобщо не се нуждаят от игри, за да се насладят на технологиите“, обяснява мениджърът.

В отговор на тези динамични промени, компанията решава да адаптира марката, за да бъде подходяща както за гейминг аудиторията, така и за тези, които не идват от света на игрите. “Искаме да бъдем марка, свързана с положителни емоции, доставяни от технологиите“, пояснява Здиех.

Имиджът на ENDORFY се основава на уникална цветова палитра. Двата основни цвята са жълто и синьо, подкрепени от черно, бяло и различни нюанси на сивото.

Ключови продукти в портфолиото на ENDORFY:

  • Кутии за персонални компютри, вкл. дългоочакваната и вече наградена серия Arx 700, фокусирани върху качество, ефективно охлаждане и удобство при сглобяване;
  • Течен охладител от серията Navis /F240, F280 и F360 /– осигуряващ безшумна работа и качествено охлаждане;
  • Solum Studio & Solum Broadcast микрофони – решение, което осигурява ясен звук и максимален комфорт по време на дълги часове на запис;
  • Thock Keyboard Series – серия безжични клавиатури, която елиминира оплетените кабели;
  • Мишки GEM и GEM Plus в цвят “Onyx White” – съчетаващи висока точност и оригинален дизайн с уникална цветова схема;
  • Серия слушалки Viro, включително Viro Infra, Viro и Viro Plus;
  • Висококачествени гейминг столове Scrim и Meta.

Коментар