А1 предложи на бизнеса решение за видеообслужване

С новата услуга на A1 компаниите получават професионална платформа за директна видеовръзка с техните крайни клиенти (снимка: A1 България)

А1 България разработи и вече предлага на пазара у нас професионално решение за видеообслужване, от което могат да се възползват компании от големия, малкия и средния бизнес.

Решението “А1 Видео асистент” подпомага комуникацията на компаниите с техните потребители онлайн, като създава изживяване, близко до реално посещение в магазина или офиса, поясниха от А1. Благодарение на това, фирмите могат да развиват по-ефективно бизнеса си онлайн и да разширят възможностите на физическите си магазини.

А1 предлага А1 Видео асистент „като услуга“ в в четири различни пакета – Start, Business, SME Pack (Small and Medium Enterprise) и Enterprise. Те се различават по броя консултанти и едновременни обаждания, които платформата може да обслужва, както и по допълнителните функционалности в различните пакети.

С новата услуга компаниите получават професионална платформа за директна видеовръзка с техните крайни клиенти. След като решението се интегрира в сайта или онлайн магазина на търговеца, неговите потребители могат лесно да се свържат с консултантите в офиса или магазина.

А1 Видео асистент е платформа, подходяща както за онлайн магазини, така и за физически магазини, които искат да развиват дистанционно пазаруване. Тя помага и на бизнеси, които предоставят онлайн консултации и техническо обслужване, да повишават удобството за клиентите си и същевременно да разполагат с повече гъвкавост при избор на физическата си локация.

Компаниите могат да осигурят на потребителите си личен контакт с консултант и детайлен преглед на предлаганите продукти или услуги, с което да постигнат конкурентно предимство. Обажданията на потребители могат да се приемат от служителите на компанията-клиент на лаптоп или мобилно устройство.

Консултантите демонстрират продуктите „на живо“ и имат възможност виртуално да разведат клиента из магазина или офиса и да съдействат с процеса на финализиране на поръчката. Видеовръзката може да бъде двупосочна или еднопосочна, а потребителите получават изживяване, което максимално се доближава до реално посещение във физически магазин или офис, като същевременно се възползват от удобството на онлайн пазаруването.

Възможността потребителите да разглеждат продуктите и да разговарят с консултант в реално време намалява риска от връщане или отказ от поръчки. Тази функционалност носи ползи и на бизнесите с физически локации, като разширява възможностите им за допълнителен канал за продажби и обслужване.

Услугата е полезна също и за представители на банковия и застрахователния сектор при дистанционно регистриране на щети, както и за брокери на недвижими имоти и други малки и средни бизнеси, които получават възможност да предлагат дистанционно корпоративно банкиране, или премиум обслужване за ключови индивидуални клиенти. По този начин компаниите могат да намалят разходите си за мобилни екипи и да са гъвкави по отношение на физическата си локация, без да жертват разширяването на географското си покритие.

Разговорите на потребителите с консултантите на компанията-клиент се осъществяват чрез сигурен криптиран канал за комуникация, а входящите видео обаждания могат да се разпределят на базата на предварително определени критерии – свободен консултант, наличност на продукт в конкретен магазин и др.

Мениджърите получават достъп до онлайн портал за следене на активността в реално време и виждат броя и статусa на приетите обаждания, кои консултанти са ги осъществили и др. Платформата предлага възможност и за запис на разговорите.

Според мащаба и потребностите си бизнес организациите могат да изберат кой от различните пакети на абонаментната услуга да използват. Освен това А1 вече предлага възможност първоначалната инсталационна такса за А1 Видео асистент да се разсрочва на равни месечни вноски за срока на договора.

А1 Видео асистент е част от разрастващото се портфолио от технологични услуги на А1 в помощ на маркетинговите дейности на бизнес клиентите. Сред останалите предложения в тази насока са услуги за създаване на корпоративен уебсайт – A1 Webpresence, онлайн магазин – A1 Smart e-shop, мобилно приложение – A1 Smart App, виртуални разходки във физически обекти – А1 Smart View, както и услугите A1 Интернет реклама и A1 Smart Social Media за повишаване на онлайн присъствието на компаниите и комуникацията им с потребителите в социалните мрежи.

Коментар