Технологичните гиганти HP и SAP обявиха разширена поддръжка на бизнес критични системи. Новата система за управление на обажданията свързва възможностите на центровете за поддръжка на двете ИТ компании.
HP Mission Critical Services Enhancement включва пълен набор от услуги за поддръжка на SAP решения, инсталирани на инфраструктура на HP. Експертите по поддръжка използват интегрирани процеси за решаване на проблеми, свързани с бизнес критичните системи.
Новата услуга осигурява единна точка за контакт за всички проблеми, възникващи в средата, в която SAP работи.
Клиентите могат да заявят проблемите си през кол центровете на HP или SAP. По този начин екипите по поддръжка и на двете компании ще могат да идентифицират проблема и незабавно да предприемат действия за отстраняването му. Това ще доведе до намаляване на появата на грешки и съответно на времето, през което системите не функционират.
Услугите по поддръжка на бизнес критичните системи, свързани със SAP, са увеличили времето за работа на приложенията до 99.87%, твърдят от Дженерал Милс.
Друго допълнение към поддръжката на HP за SAP ИТ среди е HP Application Performance Standard (SAPS) Meter Service – уеб базирана услуга, която измерва и анализира консумацията на ресурси на консолидираните системи, използващи SAP решения във виртуализирана инфраструктура.
Компании, които използват тази услуга, могат да предоставят специфични решения на SAP на подразделенията си в зависимост от тяхната нужда, подобно на сметка за комунални услуги, което позволява по-ефективно използване на ресурсите.
Почти 45 процента от всички инсталации на продукти на SAP са извършени на инфраструктура на HP или това са около 67 000 инсталации при 25 000 клиенти.
HP Mission Critical Services Enhancement и HP SAPS Meter Service са достъпни в Северна и Южна Америка, Европа, Средния Изток и Африка. Цените варират според специфичните изисквания на клиентите.