Нова услуга A1 Cloud PBX подобрява бизнес комуникациите

Решението A1 Cloud PBX осигурява на бизнеса модерна телефонна услуга не само в офиса, но и при дистанционна и хибридна работна среда (илюстрация: А1 България)

Телеком операторът А1 Българи пусна нова облачна услуга, която ще осигури на бизнеса повече гъвкавост, мобилност и ефективни комуникации, без риск от пропускане на обаждания.

A1 Cloud PBX представлява съвкупност от софтуерно-базирана телефонна централа, разположена в център за данни на А1, IP телефонни апарати от различен клас според изискванията на потребителя и приложение за разговори от мобилен телефон или компютър.

Към услугата бизнес организациите могат да използват също и пакетни предложения с включени минути за разговори към различни дестинации, както и инсталация, конфигурация и поддръжка от страна на инженери на А1.

A1 Cloud PBX подобрява комуникацията на компаниите с техните клиенти и партньори, както и вътрешно, между служителите, подчертаха от доставчика на услугата. Решението осигурява модерна телефонна услуга не само в офиса, но и при дистанционна и хибридна работна среда.

Услугата се явява комплексно решение за телефония както за малки и средни предприятия, така и за големи компании и фирми, предлагащи колцентър услуги, чиято дейност изисква да са непрекъснато на разположение за поддръжка на клиентите. Така дори техните служители да са мобилни, да работят дистанционно или в хибриден модел, ще могат да отговорят на всички входящи обаждания.

С използване на A1 Cloud PBX чрез софтуерно-базирана телефонна централа организациите получават по-ефективна телефонна комуникация, като за целта могат да ползват както стационарни IP-базирани телефонни апарати, така и мобилните си телефони или десктоп приложение със слушалки.

Обажданията могат да се приемат на най-удобното за потребителя устройство в конкретния момент от деня и да се трансферират след това на друго устройство. Така отпада рискът от пропуснати обаждания и всяко входящо повикване ще достигне до подходящия човек от екипа или ще бъде поето от негов заместник.

С функциите Cloud Call Centre към A1 Cloud PBX операторите и супервайзорите в контактните центрове разполагат с интерфейс, където се визуализират всички важни за работата им данни – чакащите в опашка обаждания, времето на изчакване, активните оператори, статистически данни за обработени обаждания и техния статус. От своя страна, супервайзорите могат да слушат разговорите в реално време и да се намесват при необходимост.

Услугата позволява запис и съхранение на всички телефонни разговори в център за данни на А1 за толкова време, колкото е необходимо, като клиентът може да изтегли тези записи и да ги съхранява в негова среда. Така бизнес организациите постигат съответствие с регулаторни изисквания и могат да проследяват хронологията на комуникацията с техни клиенти и контрагенти.

Сред функционалностите, които корпоративните клиенти на А1 могат да използват с новата услуга, са ограничаване на изходящите обаждания по различни критерии, автоматично гласово меню IVR на няколко нива, Hunt Groups (които позволяват интелигентно насочване на входящите обаждания към няколко различни потребители), създаване на „черен“ и „бял“ списък с телефонни номера, включващи предефинирани забранени или разрешени за прозвъняване дестинации.

Клиентите на услугата разполагат също с възможност за извличане на статистики за проведените разговори, музика при изчакване, fax-to-mail и други опции, които осигуряват ефективна комуникация и контрол на употребата на телефоните.

Инсталацията и конфигурацията на решението се извършват от инженери на А1 България, като клиентът може да управлява и следи параметрите на услугата през уеб-базиран портал на български език. Услугата A1 Cloud PBX е инсталирана върху сървъри в сертифициран дейта център на А1 с висока степен на сигурност и надеждност. Корпоративните клиенти получават цялостна професионална поддръжка от А1 за целия период на договора, уточниха от телекома.

Коментар