Дигитална кампания на A1 осигури 150 000 лв. за педиатрично отделение

Eдна от най-важните каузи на А1 е подобряване на детското здравеопазване
(снимка: А1 България)

С общо 150 000 лева коледната кампания на А1 ще подкрепи обновяването на педиатрично отделение по проект „Светулка”. Сумата, генерирана в края на 2023 г. от ползвателите на Моят А1, беше удвоена от компанията. Днес започна и обновяването на детското отделение в МБАЛ Карнобат, на което беше посветена коледната кампания на А1 през 2022 г.

Дигиталната кампания с кауза „Свързва ни доброто: Дари за децата, а А1 ще удвои сумата” генерира общо 150 000 лева в подкрепа на детското здравеопазване у нас. Със средствата ще бъде обновена физическата среда в едно детско болнично отделение по проект „Светулка”, съобщиха от компанията. Ще бъде подпомогнато лечението на пациентите и по-ефективната работа на медицинския персонал чрез по-приветлива среда и по-модерен процес на лечение, поставящ детето в центъра.

„Отново избрахме да посветим коледната кампания на една от най-важните каузи – по-доброто здраве за нашите деца. Удвоихме всяко дарение, което вярваме, че удвоява и мащаба на положителната промяна. Само чрез целенасочени усилия можем заедно да променим средата за лечение на децата в България към по-добро”, каза Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” в А1 България.

В рамките на инициативата, която се проведе изцяло в Моят А1 от 15 ноември до 31 декември 2023 година, частните клиенти на А1 имаха възможност да дарят сума по избор към своята месечна фактура за телекомуникационни услуги, а компанията удвои всяко направено дарение. Средната сума, която абонатите са избрали да дарят за каузата, е близо 13 лева, а най-щедрият дарител е допринесъл с 1000 лв. Най-активни са били участниците в дните преди коледните празници, когато са постъпили близо 30% от всички дарения.

„Чрез правилната комуникация идеята на проект „Светулка” достигна до хиляди хора, което е и наша основна задача – да запознаем обществото с проблемите на детското здравеопазване и заедно да работим, за да направим детските отделения уютни, достъпни и функционални. За една болница, която не прилича на болница!”, сподели Димитрина Спирова, съосновател на „За доброто”.

Конкретното педиатрично отделение, което да бъде изцяло преобразено с дарената сума като част от втората коледна кампания с кауза, ще бъде избрано от фондацията в следващите месеци сред всички кандидатствали през формата.

Междувременно днес започна реновацията на детското отделение в МБАЛ – Карнобат с дарената от А1 сума от кампанията през 2022 г. Ремонтът включва преобразяване на 14 болнични стаи, както и изграждане на отделна стая за приемане на новопостъпващи пациенти, детски кът за игри, а също и няколко кухни, така че отделението да отговори на нуждите на децата и техните родители по време на болничното лечение.

Очакванията са ремонтът да завърши до есента на тази година, когато отделението ще бъде официално открито и ще започне да приема малките си пациенти.

Коментар