ICYGEN спечели наградата за Интернет реклама в конкурса „БГ сайт”

Интерактивна агенция ICYGEN спечели наградата в категория „Интернет реклама” в конкурса „БГ сайт 2006” с онлайн кампания за промоция на кредитна карта „Diner’s Club – ПИБ”.
Три поредни години ICYGEN печели наградата за Интернет реклама на годината. Тази година и трите номинации на журито в категорията бяха за проекти на ICYGEN: онлайн промоция–тест за маргарин „Флора” на „Белла България”; „вирусна” кампания „Направи новина” за ипотечни кредити на „СИБАНК” и кампанията – победител за „Diner’s Club – ПИБ”.
Миналата година ICYGEN грабна приза за най-добра рекламна кампания в Интернет с играта „Върни петната на далматинците” за принтери на Xerox, а през 2004 година спечели играта “Сърфирай с Diel”, която агенцията изработи за промоция на неопрените “Diel”.
Категорията „Интернет реклама” на конкурса „БГ сайт” предизвиква все по-голям интерес сред българските рекламодатели. В нея се отличават интерактивните реклами, които са оригинални, ефективни, забавляват потребителите и ги ангажират да участват активно онлайн. Кампанията-победител за 2006-та година спечели журито с комбинация от оригинална концепция, красив дизайн, забавен сценарий и ефективни резултати за рекламодателя.

Коментар