LinkedIn с изненадващ ход: обмисля да добави игри към своята платформа

Дори професионална мрежа като LinkedIn разпознава силата на ежедневните игри за повишаване на ангажираността на потребителите (снимка: CC0 Public Domain)

Може да добавите тази новина към списъка със заглавия, които не сте очаквали да прочетете. LinkedIn подготвя изненадващо допълнение към своята социална платформа – игри.

Професионалната мрежа, известна най-вече с това, че помага за създаване на кариерни връзки и споделя съвети, възнамерява да добави пъзели към своята платформа в стремежа си да повиши ангажираността на потребителите, твърди IT Home, позовавайки се на публикация в X на Nima Omji, придружена с екранни снимки от игрите.

Това е малко странно и неочаквано за анализаторите и професионалните потребители. Само времето ще покаже дали добавянето на игри към LinkedIn ще бъде успешен ход за социалната мрежа.

Вдъхновена от „вирусния” успех на Wordle и други главоблъсканици в мрежата, LinkedIn разработва свои собствени пъзел игри, озаглавени „Queens”, „Inference” и „Crossclimb”.

Тези ежедневни игри имат за цел да „отключат малко забавление, да задълбочат взаимоотношенията и да предизвикат разговори” сред потребителите, според говорител на LinkedIn.

Въпреки че все още няма официална дата за стартиране на игрите, концепцията включва интегриране на пъзелите в изживяването на LinkedIn. Една интересна възможност, която мрежата проучва, е да организира резултатите на играчите по работно място, потенциално създавайки неангажираща конкуренция между компаниите.

Макар че изглежда неочакван, този ход може да има по-дълбок прицел. Платформите, които досега не са свързани с игри, все повече разпознават силата на ежедневните игри за повишаване на ангажираността на потребителите.

Потенциалното навлизане на LinkedIn в игрите показва как компаниите правят всичко възможно да подобрят потребителското изживяване и да задържат хората ангажирани. Предишни опити включваха функции за онлайн обучение, новини и видео инструменти за привличане на творци и влиятелни лица.

Ще работи ли новият подход към ангажираността на потребителите? Ще станат ли хит пъзел игрите на LinkedIn? Само времето ще покаже.

Коментар