Може да добавите тази новина към списъка със заглавия, които не сте очаквали да прочетете. LinkedIn подготвя изненадващо допълнение към своята социална платформа – игри.
Професионалната мрежа, известна най-вече с това, че помага за създаване на кариерни връзки и споделя съвети, възнамерява да добави пъзели към своята платформа в стремежа си да повиши ангажираността на потребителите, твърди IT Home, позовавайки се на публикация в X на Nima Omji, придружена с екранни снимки от игрите.
Това е малко странно и неочаквано за анализаторите и професионалните потребители. Само времето ще покаже дали добавянето на игри към LinkedIn ще бъде успешен ход за социалната мрежа.
Вдъхновена от „вирусния” успех на Wordle и други главоблъсканици в мрежата, LinkedIn разработва свои собствени пъзел игри, озаглавени „Queens”, „Inference” и „Crossclimb”.
Тези ежедневни игри имат за цел да „отключат малко забавление, да задълбочат взаимоотношенията и да предизвикат разговори” сред потребителите, според говорител на LinkedIn.
Въпреки че все още няма официална дата за стартиране на игрите, концепцията включва интегриране на пъзелите в изживяването на LinkedIn. Една интересна възможност, която мрежата проучва, е да организира резултатите на играчите по работно място, потенциално създавайки неангажираща конкуренция между компаниите.
Макар че изглежда неочакван, този ход може да има по-дълбок прицел. Платформите, които досега не са свързани с игри, все повече разпознават силата на ежедневните игри за повишаване на ангажираността на потребителите.
Потенциалното навлизане на LinkedIn в игрите показва как компаниите правят всичко възможно да подобрят потребителското изживяване и да задържат хората ангажирани. Предишни опити включваха функции за онлайн обучение, новини и видео инструменти за привличане на творци и влиятелни лица.
Ще работи ли новият подход към ангажираността на потребителите? Ще станат ли хит пъзел игрите на LinkedIn? Само времето ще покаже.