Honor в София: Магията вече не е утопия

„През Q4’2023 Honor влезе в Топ 5 на марките, продаващи смартфони в Европа”, съобщи Йован Нягулов, търговски мениджър на Honor за България (снимка: Well Done / Honor)

Сгъваем смартфон, който е по-тънък от 1 см, или колкото традиционните, несгъваеми флагмани на водещите марки. Изкуствен интелект, достъпен с едно приплъзване по екрана. Удивително издръжлива батерия от силиций и карбон… Това са част от иновациите, които грабнаха публиката снощи в Интер Експо Център, където глобалният технологичен бранд Honor представи за първи път у нас новата си серия Magic6.

За пазарните наблюдатели, които следят отблизо мобилния сегмент, едва ли е изненада, че новият флагман Honor Magic6 Pro стана първият смартфон в света с пет Gold Label сертификата DXOMARK 2024: златни етикети за аудио, батерия, камера, дисплей и селфи.

„Тази вечер в България представяме най-мощния флагман на компанията, Honor Magic6 Pro, който за първи път демонстрира AI Magic Portal – революционна функция, предвиждаща нуждите на потребителите и опростяваща взаимодействието им с просто приплъзване”, заяви Калин Клеж, маркетинг директор на Honor за Румъния, България, Северна Македония и Република Молдова.

Изкуственият интелект е основен акцент в продуктите на Honor. „Ние сме посветени да внесем магия в живота на потребителите чрез интелигентни иновации и изключителен дизайн”, подчерта Клеж.

Същевременно Honor генерално променя сегмента на сгъваемите смартфони с телефон, чиято дебелина се измерва в милиметри вместо в сантиметри и по-конкретно – 9,9 мм в сгънато състояние и 4,7 мм в разгънато. Това е моделът Honor Magic V2.

„Магията вече не е утопия; тя всъщност вече е осезаема. След като пуснахме бюджетния Magic6 Lite телефон с най-здравия екран на пазара, тази година издигаме иновациите до следващото ниво с Magic V2, най-тънкият и лек сгъваем смартфон в света”, каза Клеж и демонстрира нагледно изключителния дизайн на модела.

„Издигаме иновациите до следващото ниво с Magic V2, най-тънкият и лек сгъваем смартфон в света”, каза Калин Клеж, маркетинг директор на Honor за региона (снимка: Well Done / Honor)

През четвъртото тримесечие на 2023 г. Honor отбеляза зашеметяващ ръст от 116% на годишна база в Европа и е единствената марка с трицифрен ръст през периода, посочи Йован Нягулов, търговски мениджър на Honor за България.

„Продажбите на Honor достигнаха 1,3 милиона смартфона през 2023 г. за моделите 70, 90, 70 Lite и 90 Lite, което представлява шесткратно увеличение спрямо предходната година”, каза Нягулов и изтъкна още един успех на компанията – получаване на 45 награди от международната преса на MWC 2024 в Барселона.

През изминалата 2023 година Honor се позиционира успешно сред петте най-добри марки смартфони в Европа за първи път, откакто е независима компания. По-рано марката беше част от портфолиото на Huawei, но впоследствие се отдели в самостоятелна компания с подкрепата на група китайски инвеститори.

„Нашите 8000 служители от R&D отдела създават месечно над 300 иновации. 11,5% от прихода на компанията се инвестира в развойна дейност. Затова през Q4’2023 Honor влезе в Топ 5 на марките, продаващи смартфони в Европа. Ние отчитаме повишен интерес към средния и висок клас устройства на марката, където постигаме трикратен ръст в продажбите, в сравнение с моделите от предходната година”, каза още Нягулов.

Magic сериите на Honor трансформират индустрията на смартфоните
(снимка: Well Done / Honor)

Във фокуса на демонстрациите снощи беше AI Magic Portal – помощник, захранван от изкуствен интелект, който се интегрира безпроблемно с ежедневните нужди на потребителите. „Магическият” портал разбира контекста на живота на хората и се учи от поведението им, за да осигури проактивна, персонализирана поддръжка.

На практика, Magic Portal означава по-малко време за търсене и повече време за действие. Същевременно AI помощникът е проектиран с най-съвременните протоколи за сигурност, за да гарантира, че личните данни на потребителите са защитени.

Смартфоните осигуряват достъп до много полезни приложения, но не ги правят достъпни по ефективен начин. По същество те са интелигентни, но не достатъчно интуитивни; прости, но не винаги лесни за използване; полезни, но не винаги персонализирани. Именно тук Honor прави разликата с Magic Portal.

Базираният на изкуствен интелект помощник разбира намерението на потребителя и му предоставя необходимите услуги, без да е нужно той да ги иска целенасочено. Това интелигентно, персонализирано решение позволява на потребителите да навигират без усилие между приложенията и да имат достъп до различни услуги с едно приплъзване.

AI Magic Portal не чака да бъде помолен, а разбира нуждите и намеренията на хората и им представя най-подходящите услуги и информация. Например, бързо разпознава адреси от текстово съобщение и насочва потребителите към Google Maps, което означава директна навигация през устройството.

AI Magic Portal не чака да бъде помолен, а разбира нуждите и намеренията на хората и им представя най-подходящите услуги и информация (снимка: Well Done / Honor)

За социални мрежи като TikTok и Facebook порталът опростява достъпа и споделянето на информация, като позволява на потребителите да изпращат подробности за резервация или резултати от онлайн търсене с лесно приплъзване. Magic Portal улеснява и пазаруването, базирано на изображения – той насочва мигновено потребителите към платформи, където могат да намерят и закупят желани артикули.

Всичко това беше демонстрирано на събитието на Honor под надслов „Открийте магията”, допълнено от шоуто на известния фокусник Жокера.

Коментар