Шведската Urbanista влиза на българския пазар

Продуктите на Urbanista са създадени с характерната за шведите устойчивост и хармония с околната среда (снимка: Urbanista)

Иновативният шведски бранд за аудио технологии Urbanista навлиза на българския пазар. Компанията е известна със своите висококачествени слушалки и говорители, които съчетават стил и функционалност с лекота на употреба.

След успешното си налагане в десетки страни в Европа, Америка, Азия и други региони на света, Urbanista насочва вниманието си и към България, като разпознава потенциала на страната ни в този сегмент и интереса на потребителите към висококачествени аудио артикули. Продуктите на Urbanista се разпространяват у нас от чешкия дистрибутор Borgy и вече са достъпни както в търговската мрежа, така и онлайн.

Създадена през 2010 г. в гр. Стокхолм, Urbanista се налага на пазара с внимание към детайла и новаторски подход към дизайна, вдъхновен от градския начин на живот. Гамата от продукти включва безжични слушалки, портативни говорители и множество други аксесоари за модерния градски човек.

Дизайнът е особено важен акцент в разработката на продукти от шведския производител и вече е донесъл на компанията множество награди. Създадени с фокус върху лайфстайл визията, продуктите са предпочитани от млади и динамични хора – от предприемачи и дигитални номади, до артисти и инфлуенсъри.

Urbanista интегрира соларни клетки в своите продукти (снимка: Urbanista)

Друг важен акцент е независимостта по отношение на захранването. Urbanista е пионер в интегрирането на соларни клетки в своите артикули, като по този начин предлага на потребителите не само безжични слушалки, но и възможност за безкрайно време за слушане, благодарение на слънчевата светлина – опция, предпочитана от всеки, който прекарва повече време на открито.

Не на последно място продуктите на компанията, както и техните опаковки, са създадени с характерната за шведите устойчивост и хармония с околната среда, използвайки рециклирани материали.

Коментар