Brother с лидерска оценка от IDC за устойчиво развитие

Продуктите на Brother могат да помогнат на клиентите да намалят влиянието си върху околната среда, отбелязва IDC (снимка: Brother)

Японската компания Brother Industries е обявена за „Лидер” в световните програми и услуги за устойчиво развитие сред доставчиците на хартиени носители, оценени от “IDC MarketScape Worldwide Sustainability Programs and Services Hardcopy 2023 Vendor Assessment”.

IDC MarketScape разглежда 11 доставчици на хартиени носители и се основава на цялостно оценяване на ключови показатели по отношение на корпоративни стратегии, бизнес операции, продукти и бизнес модели, както и мерки за управление/риск/съответствие, предлагани в контекста на устойчивостта.

Brother смята, че докладът служи като индикатор, който може да се използва от компании и други организации, обмислящи въвеждането на печатни продукти и услуги, когато избират доставчик за нуждите си.

“Това е признание за нашите инициативи за намаляване на емисиите на въглероден диоксид, както и постигане на кръговрата на ресурсите. Ние работим конкретно за всичко това чрез рециклирането на тонер касети, използването на рециклирани материали в някои от нашите продукти и ускоряването на инсталациите на слънчеви панели в нашите фабрики”, коментира Ичиро Сасаки, представителен директор и президент на Brother Industries, Ltd.

Според IDC MarketScape, “Brother е силен претендент за тези малки и средни предприятия, които търсят печатащи устройства, способни да предоставят пълния набор от ключови характеристики  за устойчивост”.

Продуктите на Brother, отбелязва IDC, “могат да помогнат на клиентите да намалят влиянието си върху околната среда чрез широк набор от екологични характеристики”.

“Brother трябва да бъде и в топ списъка с доставчици, когато се търси снабдител, който инвестира, за да стимулира устойчивостта в собствените си операции, включително и силен фокус върху дейностите за опазване на биоразнообразието”, е оценката на IDC.

В „Екологичната визия на Brother Group 2050”, формулирана през 2018 г., компанията ясно заявява ангажимента си към решаването на ключови социални проблеми като изменението на климата, изчерпването на ресурсите, замърсяването на околната среда и унищожаването на екосистемите.

Екологичното въздействие се взема предвид на всеки етап от жизнения цикъл на продукта – от проектирането, разработването и производството до употребата от клиента, изхвърлянето и рециклирането.

Brother Group определя „намаляване на емисиите на CO2”, „кръговрат на ресурсите” и „опазване на биоразнообразието” като трите приоритета в дейностите си.

Коментар