Глобалната платформа за управление на бизнес разходите Payhawk обяви ръст на приходите от 86% през първото тримесечие на 2024 г., спрямо същия период на миналата година, до голяма степен в резултат на фокуса на финтех компанията върху персонализирането, което посреща предизвикателствата пред финансовите екипи в големите организации.
Чрез въвеждане на все повече възможности за персонализация и развиване на технологии, фокусирани специално върху проблемите на големите компании, както глобалните резултати на Payhawk, така и резултатите за България за Q1 отбелязаха ръст във всички бизнес линии.
Към март 2024 г. ръстът на приходите на Payhawk е 86% на годишна база (спрямо първото тримесечие на 2023 г.). Глобалният ръст на регулярните абонаменти (ARR – Annual Recurring Revenue) за Q1 на годишна база е 85%, сочи докладът на компанията.
Общият брой клиенти на Payhawk в глобален мащаб са нараснали с 58% на годишна база. Нетното задържане на приходи от нови клиенти през 2023 г. е 141%. Глобалният екип на компанията се увеличава с 29% до 305 човека с планиран растеж от 31% на годишна база до края на 2024 г.
Управлението на финансите в глобалните компании поставя много предизвикателства пред бизнес ръководителите (C-Suite) и финансовите лидери. Основните са свързани с получаване на одобрение, неефективен софтуер и човешки грешки.
В различните юрисдикции, например, има различни начини за плащане, валути и системи, както и различни счетоводни и отчетни изисквания. Нуждата от финансов контрол в цялата организация изисква сложни политики за одобрение на разходите, които да са съобразени с различните отдели, структура на компанията и йерархия, специфични за страната политики и т.н.
Payhawk улеснява фирмените разплащания, съчетавайки в един продукт корпоративни карти, софтуер за управление на разходите и счетоводните задължения, заедно с гладка интеграция с ERP системите.
Новото продуктово издание на Payhawk: Лято ’24 позволява на финансовите екипи да се справят лесно с предизвикателствата в управлението на бизнес разходите. Дава им възможност да персонализират платформата според нуждите и нюансите на всички международни дружества на компанията с едно цялостно решение, осигуряващо видимост на глобалните разходи.
Новодобавените функции включват усъвършенстван Workflow Designer с опростен потребителски интерфейс (UX), с който може лесно да се създават сложни процеси за одобрение на разходите, и Accounting Template Builder, който персонализира и улеснява експортирането на всякакви счетоводни или отчетни данни.
„Поради фрагментирания характер в сферата на разплащанията в различните държави и валути, големите компании са принудени да избират между местни решения, които са твърде опростени, и сложни глобални решения, които предлагат лошо потребителско изживяване”, каза Христо Борисов, главен изпълнителен директор и съосновател в Payhawk.
Payhawk се справя с тези предизвикателства, като използва локални платежни системи, разширени функции и счетоводни интеграции, създадени за финансови професионалисти, но прости и лесни за използване от всички служители, поясни Борисов.
„Значителният ни ръст на годишна база във всички бизнес линии е доказателство за успеха на нашата стратегия за персонализиране. Тя помага на големите компании да намират решения на все по-глобалните предизвикателства пред финансовите екипи”, допълни CEO-то на Payhawk.