А1 предложи експертно ИТ обслужване на бизнеса

С използване на IT Helpdesk „като услуга” организациите могат да планират по-добре разходите си, да постигат по-висока ефективност и да избегнат потенциални ИТ инциденти
(илюстрация: А1 България)

Решение за цялостно ИТ обслужване на бизнесите и техните служители предложи А1 България. Услугата IT Helpdesk включва експертен анализ и препоръки за ефективно използване на бизнес приложенията, високо ниво на сигурност и защита на информацията и гарантирани срокове за реакция при инцидент и планирани дейности.

IT Helpdesk е част от портфолиото на А1 с ИТ решения за бизнеса, предлагани по модела “като услуга”. Организациите получават управление и поддръжка на PС и ИТ оборудване, както и разрешаване на често срещани технически проблеми от висококвалифицирани специалисти на А1, уточниха от компанията.

Новото предложение включва експертна оценка и препоръки за използвания бизнес софтуер като част от цялостното ИТ обслужване на работните станции на служителите. По този начин се намаляват рисковете от прекъсване на работния процес и в резултат се постига повишена продуктивност. С услугата компаниите повишават сигурността и защитата на информацията.

„Киберсигурността се превръща във все по-голяма и важна тема за бизнес организациите и техните служители. Фактът, че 64% от представителите на малкия и среден бизнес в световен мащаб позволяват на служителите си достъп до служебна информация от персонални устройства, води до компрометиране на сигурността, което създава значителни рискове за организациите”, коментира Михаил Семерджиев, старши мениджър „ICT услуги” в А1 България.

По неговите думи, проактивните действия за защита, контрол и управление на служебните устройства са от все по-критична важност. Вероятността за неоторизиран достъп и компрометиране на служебно устройство е със 71% по-висока, когато то не е под централизирано управление и защита.

“Затова А1 предлага разнообразни технологични решения за експертно ИТ обслужване, с което допринасяме за повишаване на ефективността на служителите и на нивото на сигурност и автоматизация на процесите”, поясни Семерджиев.

IT Helpdesk се предлага от А1 в пакети Basic и Premium, с които се обхваща обслужването на всички работни станции и останалите ИТ устройства в организацията като сървъри, мрежови устройства, принтери и други.

Компаниите получават възможност сами да избират между различните нива на обслужване, според нуждите на бизнеса си. Към двата пакета може да бъде активирана и услугата A1 Cyber Backup, която включва пространство за бекъп, за да се постигне по-висока степен на сигурност на информацията.

Какво включват пакетите IT Helpdesk:

Basic: Включва детайлно описание и първоначална оценка на РС, достъп до IT Helpdesk система за обслужване на ИТ инциденти, проследяване, ескалиране и лесна обратна връзка, поддържане на систематизирана информация и регулярно обновяване.

При този пакет бизнес организациите могат да се възползват от система за отдалечен достъп за обслужване на инциденти, както и срок за реакция при възникнал проблем до 30 минути.

Premium: Включва всичкo от Basic пакета, като в допълнение регулярно се изготвят отчети за извършените дейности и се предоставят препоръки за оптимизация, консултация и съдействие при бъдещо развитие.

В този план на услугата е включено и посещение на място, приоритизиране на работата, което спомага за разрешаване на инциденти, директно ескалиране на заявки и съдействие при определяне на стратегия за бъдещо развитие на услугата.

С използване на IT Helpdesk „като услуга” организациите могат да планират по-добре разходите си, да постигат по-висока ефективност и да избегнат потенциални ИТ инциденти, спиращи процеса на работа, подчертаха от А1.

Коментар