myPOS, една от водещите европейски финтех компании, отвори в Пловдив третия си шоурум в България. Градът на тепетата привлече международния финтех с множеството нови компании, откриващи свои офиси и подразделения в района.
Пловдивският шоурум е част от разрастването на компанията с български корени, която само през 2024 г. откри четири нови шоурума, достигайки 17 ключови локации в Европа.
“От таксита и хотели до предприемачи на Базар Капана, myPOS е предпочитан, поради разнообразието от платежни решения и липсата на дългосрочни договори. Освен това квартал Капана е средище за култура, изкуство и вкусна храна – именно индустриите, на които myPOS подава ръка от самия старт”, сподели Полина Тоскова, управляващ директор на myPOS България.
Компанията постигна ръст в България през последните години. През 2023 г. той над 70%, в сравнение с 2022 г., а тази година наближава същия процент, допълни Тоскова.
След придобиването ѝ от американския инвестиционен фонд Advent International през февруари, myPOS продължава да привлича специалисти, които са вече над 700 в Европа, и да подобрява продуктите и услугите си с нови технологии.
myPOS подпомага над 200 000 бизнес клиенти, като дава възможност дори най-малките и сезонни предприемачи да приемат плащанията си онлайн и с ПОС терминал, да осъществяват дистанционни продажби и да управляват бизнеса си по-лесно, от една платформа.
Компанията все още е единствената в Европа, която предлага незабавен достъп до средствата, получени от картови плащания, без да таксува търговците допълнително за това.
“Освен незабавното усвояване на средствата, myPOS има още уникални характеристики. Например всички ПОС терминали предлагат безплатна SIM карта, за непрекъсната връзка. Така нашите търговци приемат плащания навсякъде, включително на Бузлуджа фест, на 1400 метра надморска височина, както и на пясъчната ивица на черноморския бряг”, разказа Полина Тоскова.
С myPOS търговците получават безплатна сметка с опция за всички европейски валути, безплатна бизнес карта, както и инструменти, чрез които да следят постъпилите плащания. Удобството на платформата се дължи на липсата на дългосрочни договори, абонаментни и месечни такси.
В резултат на тези предимства, компанията очаква общият обем на трансакциите, преминаващи през платформата, да достигне над 14 млрд. евро през 2024 г.