Технополис навлиза ударно в моловете

Първия си нов обект за 2010 г. ще отвори „Технополис” идната седмица. Обектът ще бъде разположен в мега МОЛ Сердика Център.

За откриването веригата предлага над 80 промоционални продукта, сред които хладилници, пълни с безплатна бира „Туборг”, 19-инчови LCD телевизори Grundig за 299 лв. и домашни хлебопекарни Taurus за рекордно ниските 89 лв, с подарък кухненска везна.

„Новият обект е част от инвестиционната програма на „Технополис” за 2010 г., която ще е годината на навлизане в мега-търговските центрове от типа МОЛ”, съобщи изпълнителният директор на веригата Божидар Колев.

Стартовата инвестиция в новия хипермаркет е за над 1 млн. лв, вложени в оборудване, обзавеждане и работна сила. В условията на растяща безработица „Технополис МОЛ Сердика” осигури 80 нови работни места, което е начин веригата да продължи да изпълнява и социалната си програма в подкрепа на трудовата заетост, подчертаха от компанията.

Досега веригата е реализирала инвестиции за 152 млн. лв. в България и осигурява близо 2000 работни места.

Новият обект продължава и поставената през 2001 г. традиция за партньорство и сътрудничество с немски инвеститори. Първият хипермаркет „Технополис” е открит в партньорство с немския строителен холдинг „Линднер груп” в бизнес-парк „София”, а за последния си обект веригата си партнира с немския инвеститор ЕЦЕ Проектмениджмънт.

На всеки десет секунди в 23-те хипермаркета от веригата се извършва покупка, а всеки втори български дом притежава телевизор, закупен от „Технополис”, сочи статистика на компанията.

Коментар