Mio засилва бизнеса си у нас в партньорство с Диджи Електроникс

Дистрибуторът Диджи Електроникс подписа официално споразумение с водещия производител на устройства за GPS навигация Mio. Първата пратка навигатори ще бъдат достъпни чрез партньорската мрежа на Диджи през април, съобщиха от компанията.

„Добавянето на продуктите на Mio в нашия портфейл е важна стъпка в разширяване на възможностите ни за работа с веригите за продажби на дребно. Пазарът на навигатори непрекъснато расте, нашата цел е да осигурим достойно място в него на реномиран производител като Mio”, коментира Анна Табакова, търговски директор на Диджи Електроникс.

Първата доставка GPS устройства ще обхваща различните пазарни сегменти. Очакват се бюджетният Mio Moov M400 с 4.3-инчов екран, MioMap софтуер и базови функции, както и представителят на „средния клас” – 4.7-инчовият Moov S505 със Spirit софтуер, разширена функционалност и допълнителен слот за micro-SD карти.

Гамата ще допълва моделът от висок клас Moov V735 TV, който съчетава GPS навигатор и пълноценно мултимедийно устройство: голям 7-инчов екран с висока резолюция, SiRF prima процесор, Spirit навигационен софтуер , цифров TV тунер, видео и МР3 плейър, дистанционно и др.

Всички модели включват подробна карта на България, разработена от местни компании. GPS устройствата ще имат и версия “Full Europe”, включваща 44 европейски страни.

„Ние можем да предложим най-доброто покритие с карти в сравнение с конкурентните продукти, обогатяваме моделите с нови функции – телевизия заедно с навигацията. Нашите планове за региона са да станем алтернатива на Garmin като предпочитан бранд за GPS навигационни системи”, каза Горан Айелич, мениджър продажби за Югоизточна Европа на Mio Technology.

По негови данни, продажбите през 2009 г. поставят Mio на първо място в страните от Източна Европа (EEU). В Западна Европа компанията държи трето място.

Коментар