АБВ спечели титлата „Любима марка“ в категорията български сайт. Това показват резултатите от класацията "Любимите марки" (MyLovemarks.eu).
Класацията протече на три етапа, като при последния потребителите трябваше да изберат една от три марки в категория. АБВ се пребори с достойната конкуренция на Дир.бг и Днес.бг, като гласовете за нея бяха над петдесет процента повече от тези за другите участници в категорията.
Благодаря ви 3 милиона и 100 хиляди пъти за тази награда, каза бранд мениджърът на марката Ева Мичева на церемонията по връчването на наградите и допълни, че точно толкова са активните пощенски кутии в АБВ към момента.
3 милиона и 100 хиляди е огромно число, още по-внушителен е броят писма, които се обработват на ден – 25 милиона, а 700 хиляди души на ден влизат в АБВ, за да се информират, забавляват или просто да проверят пощата си, посочи Мичева.
АБВ е прекрасен продукт, който ни радва повече от десет години, онзи ден синът ми си направи първия имейл и ми се похвали, че е в АБВ, каза по време на церемонията Десислава Бошнакова, собственик на ROI Communication и добави, че това е продукт, който се ползва от всички поколения, не само от младите хора.
Класацията „Любимите марки“ се провежда за втора поредна година, като организаторите от месечното списание за икономика и мениджмънт BGBusiness Review отчитат сериозно повишаване на интереса към събитието.
59 компании се бориха за титлата в 21 категории. "Нокиа" за втора година е любимата марка на българите, след като получи най-много гласове от потребителите. "Адидас" беше отличена в две категории – спортни стоки и облекла и обувки. В категорията "печатна медия" спечели в."Капитал".