Българите посочиха М-Тел за любимата им телеком марка

М-Тел е любимата марка  за 2009 г. на българите за телекомуникационни услуги. Това показват резултатите от второто издание на класацията „Любимите марки”, организирана от списание „БГ Бизнес ревю”. Компанията печели в категория „Телекомуникации” с убедителна преднина от почти два пъти повече гласове в сравнение с конкурентните оператори.

Това е второто издание на класацията, в която единствено крайните потребители гласуват. Критерият, по който се определят марките фаворити в отделните категории, е броят клиентски гласове, които те са събрали по време на трите етапа на гласуването от 18 януари до 23 март 2010 година.

За разлика от първото издание тази година категориите са 21 и всички участници се състезават до самия финал. Промяната цели да даде по-ясна и обективна картина за потребителските предпочитания към марките в България сред по-широк спектър продуктови категории и видове услуги.

Коментар