Еко-продукти ще извеждат Hitachi от кризата

Японската компания Hitachi ще се фокусира върху бизнес с еко-продукти и технологии, за да преодолее последствията от глобалната криза.

Хибридни железници и батерии за зелени автомобили са най-новият ход в опитите на корпорацията да се върне към печалба и растеж, съобщи GreenTech.bg.

Производителят на електроника трябва да извлече максимална полза от активите си в сферата на телекомуникациите и „социалната инфраструктура“, като например системи в областта на електроразпределението и управлението на данни.

Добрите позиции в тези сфери ще дадат скорост на новите технологични направления, като например смарт-грид и енергийно ефективно центрове за данни, заяви новият шеф на корпорацията Хироаки Наканиши. Ядрените електроцентрали също са вариант, по който може да се мисли, смята той.

Базираната в Токио компания очаква да завърши със загуба финансовата година, която приключи през март. Наканиши обаче е убеден, че ще успее да върне бизнеса на Hitachi към печалба.

Коментар