Телеком операторът Спиди Нет стартира франчайзинг програма, насочена към интернет доставчици извън София, както и към предприемачи, които не са от бранша, но желаят да стартират подобен бизнес в определен регион от страната.
Компанията предлага на франчайзинг партньорите различни варианти за сътрудничество, в зависимост от това дали те имат изградена мрежа, или не, както и дали искат да работят под марката Спиди Нет, стана ясно на днешната пресконференция.
В случаите, когато партньорът вече има бизнес, Спиди Нет му осигурява платформа на Cisco Systems за доставка на IP базирани услуги, както и национален център за поддръжка. Партньорът получава възможност да предлага всички услуги, които към момента са достъпни от Спиди Нет, вкл. телефония и интерактивна телевизия.
Франчайзинг партньорът получава също подкрепа в изработване на маркетингова стратегия, стандартизация на мрежата си, както и билинг система, в която са интегрирани всички услуги и възможни за България начини за електронно разплащане.
Преносът на услугите до съответното населено място е за сметка на Спиди Нет.
В случай на партниране с предприемач, който досега не е работил на телеком пазара, но иска да вложи определени средства, Спиди Нет е готова да помогне, като проектира цялата мрежа, достави нужните материали и оборудване и поеме организацията на бизнеса. Ако предприемачът няма развита марка, той може да вземе бранда Спиди Нет.
Франчайзинговият договор предвижда партньорите да заплащат на Спиди Нет 25% от бъдещите си приходи.