Цялостно IP решение пести разходи и увеличава продуктивността

Днес повече от всякога компаниите са изправени пред необходимостта да повишават своята конкурентоспособност при все по-затегнат контрол над разходите. Ефективните комуникации са ключов фактор за постигане на тази цел, тъй като помагат на бизнеса да увеличи продуктивността и да предложи атрактивни услуги на клиентите.

Широкото разпространение на преносими компютри и мобилни телефони прави съвременните комуникации сложни, предвид използваните разнообразни технологии. За да е успешен и перспективен, бизнесът се нуждае от сигурен и надежден достъп до единни информационни услуги навсякъде – в офиса, у дома или на летището.

Решението е IP

IP (Internet Protocol) телефонията решава лесно един сложен проблем: как да се използва съществуващата ИТ инфраструктура – локална мрежа или разпределена мрежа за данни – за пренос на глас, замествайки традиционните телефонни мрежи и устройства. Технологията преобразува гласа в пакети данни и го разпространява през мрежата по абсолютно същия начин, както всяка друга информация, без да се нарушава качеството.

Използването на стандартния Интернет протокол и съществуващите мрежи за данни за пренос на всички видове трафик – глас, данни и видео, освен че е технически много ефективно, позволява създаване на полезни приложения за бизнеса, комбиниращи различните медии.

IP телефонията вече е наложило се професионално решение с доказана ефективност, което гарантира икономии и висока продуктивност и е подходящо за компании от всякакви размери. Основните предимства на технологията са:

Ниски разходи за оборудване, поддръжка и администриране;
Централизиран контрол и управление;
По-големи възможности за комуникации и по-висока продуктивност на отдалечените и мобилните работни места;
Повече и по-добри услуги за клиентите в резултат на повишените технически възможности и подобреното качество.

Цялостен подход към всички нужди

Внедрявайки цялостно решение за всички телекомуникационни нужди, компаниите на практика елиминират необходимостта от поддръжка на различни мрежи за глас и данни и инсталиране на различни устройства – телефонна централа, рутери и суичове. Бизнесът няма да се занимава с избор на оборудване, изграждане на инфраструктура, поддръжка и следене на работата на комуникационните системи, а ще се фокусира върху основната си дейност.

Подобно решение ще спести разходи за поддръжка на техника и услуги, както и за обучение на ИТ специалисти. В допълнение, то оптимизира разходите за телефония, обмен на данни и Интернет. Плащайки фиксирани месечни такси, бизнесът може да предвиди и планира по-ефективно своите разходи.

Цялостното IP решение се предлага на пазара у нас от компанията Телелинк, която гарантира работоспособността, сигурността и качеството на комуникациите в офиса на клиента. Предложението включва набор технически решения за комуникации заедно с професионални услуги от Телелинк, като дава отговор на всички бизнес и технологични предизвикателства.

Набор от технически решения

Клиентите на IP-базираната услуга получават високоскоростна локална мрежа (LAN) във всеки един от офисите си, която предоставя свързаност между отделните компютри и други устройства. В допълнение, безжична свързаност (Wireless LAN) осигурявапо-голяма гъвкавост на служителите на компанията.

Връзката между офисите е сигурна и надеждна, независимо от тяхното географско местоположение. Услугата предоставя защитена от неправомерен достъп свързаност между централния и отдалечените офиси чрез логическа виртуална частна мрежа, през която комуникират всички служители;

В набора от технически решения влизат още: достъп до Интернет; защитна стена, предпазваща клиентската мрежа от атаки през локалната и глобална мрежа; бизнес телефония с традиционни и разширени функции, като например поддръжка на видео разговори; безплатни разговори между офисите на компанията; безплатни разговори в затворена група, позволяваща свързаност между фиксираните и мобилни телефони на служителите; гласова пощенска кутия за всички служители.

Предложението включва също: пълна функционалност за дистанционни/мобилни служители (достъп до вътрешни ресурси и телефонната услуга); пощенска кутия за всеки служител; Push E-Mail функционалност, позволяваща опериране на пощенската кутия посредством мобилен телефон; Fax to e-mail – възможност за получаване на входящите факсове и в електронна пощенска кутия; Single Number Reach (SNR) – възможност за връзка с всеки един от служителите на компанията по всяко време на един телефонен номер; Automated Attendant (АА) – софтуер за обработка на повикванията с автоматичен оператор; и Automated Call Distribution (ACD) – базова система за обработка на входящите повиквания.

Професионални услуги от доставчика

Наред с техническите решения, Телелинк осигурява на клиентите и набор от услуги. Такива са:

Поддръжка, конфигуриране и администриране на всички услуги във всеки от офисите;
Отдалечено наблюдение и отстраняване на проблеми 24х7, отдалечено администриране на системите в работно време;
Управление на маршрутизиране на телефонните разговори;
Месечен отчет за наличността на услугите;
Посещения от специалисти.

Клиентите могат да разчитат също на свързаност и телефония от телекомуникационен оператор, партньор на Телелинк.

Ползи за потребителите

Цялостното IP решение носи няколко съществени ползи за потребителите. На първо място, те могат да оптимизират разходите си за комуникации, без първоначални инвестиции. Услугата е с фиксирани месечни такси, което прави планирането лесно и предвидимо.

Второ, клиентът може да започне веднага да ползва комуникационни услуги с функционалност, отговаряща точно на неговите нужди. Отдалеченото управление и наблюдение позволяват своевременно коригиране и елиминиране на потенциални проблеми.

Трето, потребителите могат да разчитат на сигурно и надеждно комуникационното решение, което гарантира непрекъсваемост на дейността. Телелинк предлага гарантирано ниво на услугите, фиксирано в съвместен договор (SLA). В него са описани отговорностите на страните, качествени и количествени параметри, както и финансови неустойки при нарушаване на някои от показателите.

Четвърто, IP-базираното решение осигурява гарантирана съвместимост с инфраструктурите на партньори, доставчици и клиенти, както и среда за разрастване на бизнеса.

Не на последно място, компаниите ще извлекат полза от това, че всички информационни и комуникационни услуги се осигуряват от един доставчик. Така съществено се намаляват административните разходи, свързани с управление на доставчици.

Коментар