Пет компании ще се борят за обслужване на пълното портфолио от предложения на Vivacom. Телекомът стартира процедура за избор на рекламна агенция измежду Пъблисис Марк, Ню Момънт Ню Айдиас, Euro RSCG, Графити ББДО и Huts JWT.
Марките на националния телеком ще бъдат обслужвани от една агенция, която ще поеме работата по ATL и BTL активностите през 2010-2011 г. Както и досега медия агенция на Vivacom остава Арчър айдиас (новото име на Лео Бърнет), които и към момента обслужват медийното планиране.
Конкурсът за нова агенция е част от процеса по превръщане на Vivacom в оператор за интегрирани услуги с обща стратегия и еднакъв подход към клиента, обясниха от телекома.
Избраната агенция ще има предизвикателството да подобри цялостната комуникация на продуктите и услугите на телекома, обясни търговският директор на Vivacom Александър Димитров.