Globul спечели златна награда на EFFIE Bulgaria 2010 в категория „Корпоративни комуникации

София, 28 май 2010 – GLOBUL получи златна награда за най-ефективна реклама в категорията „Корпоративни комуникации” за кампанията “Откажи се от хартиена фактура” на фестивала EFFIE BULGARIA 2010. Рекламата на инициативата, част от кампанията GLOBUL Green, e реализирана от Ogilvy group.

Със своето ясно послание рекламната кампания на GLOBUL успя да привлече нови последователи на зелената идея и да затвърди лидерските позиции на компанията по отношение на опазването на околната среда и споделената екологична отговорност.

“В резултат на кампанията „Откажи се от хартиена фактура” 17% от абонатите на мобилния оператор избраха електронна фактура, благодарение на което за 2009 г. са спестени 15 тона хартия. Така GLOBUL затвърди имиджа си на лидер в опазването на околната среда, а ръстът във възприятието на компанията като екологично отговорна е 35% спрямо предишната година, когато бе наградена със златно EFFIE за кампанията GLOBUL Green. Разумната употреба на хартия е една от първите стъпки към екологична промяна. Ние вярваме, че зеленият начин на живот започва от хората и се надяваме, че в бъдеще подобни инициативи ще се възприемат все така положително от обществото.” – заяви Харис Коцибос, Главен изпълнителен директор на GLOBUL.

Кампанията „Всеки лист е от значение. Откажи се от хартиена фактура” е част от дългосрочната стратегия за устойчиво развитие GLOBUL GREEN, лансирана през 2008-а г. Тя е насочена към опазването на природата и формирането на „зелен” начин на мислене в обществото. В рамките на екологичната си програма GLOBUL подкрепя редица инициативи и събития, които имат за цел да минимизират негативния екологичен отпечатък от дейността на компанията. Ето защо служителите на GLOBUL активно участват в екологичните инициативи, а във всички звена на компанията се насърчава намалената и повторната употреба на хартия, както и рециклирането на хартиени отпадъци.

EFFIE BULGARIA се организират от Асоциацията на рекламодателите в България за трети пореден път. Тази година за наградите на EFFIE BULGARIA се бориха 31 компании. Критериите за оценка бяха базирани върху ефективността на всяка една рекламна кампания за периода януари 2009 – март 2010-а г. Номинираните в конкурса реклами бяха разделени в четири категории: Стоки, Услуги, Корпоративни комуникации, Социална, медийна и политическа.

Коментар