Технологията Fermi става по-достъпна

Nvidia обяви нов графичен процесор GeForce GTX 465, осигурявайки достъп до технологията Fermi на по-атрактивна цена. Контролерът съдържа 11 пъти повече блокове за теселация спрямо най-близкия си конкурентен продукт, съобщиха от компанията по време на изложението Computex в Тайпе, Тайван.

Теселацията позволява на разработчиците на игри да се възползват от възможността на серията графични процесори GeForce GTX 400, за да увеличават геометричната сложност на сцените и героите с цел създаване на по-реалистична визуална среда по време на игра.

GeForce GTX 465 се явява по-достъпен ценово високопроизводителен DirectX 11 видеоконтролер и вече е на разположение на производители на графични контролери, системни интегратори и OEM партньори на Nvidia.

Графичният процесор поддържа технологията Nvidia 3D Vision – стереоскопично 3D решение, предназначено за новата категория 3D компютри. Технологията дава на геймърите по-реалистична стерео 3D графика с добавено усещане за обем на обектите при резолюция Full HD 1080p.

"Fermi използва DX11 както трябва", заяви Дрю Хенри, генерален мениджър за графичните процесори GeForce в Nvidia, намеквайки, че конкурентите не се справят толкова добре.

В допълнение към DirectX 11, графичните процесори GeForce GTX 465 поддържат и редица други възможности, достъпни само за притежателите на Nvidia-базирани графични процесори. Високоскоростният 32x "anti-aliasing" режим, например, заглажда ръбовете за по-добро визуално качество. Поддръжката на Blu-ray 3D с ускорение от графичния процесор пък улеснява възпроизвеждането на 3D филми и поточно 3D видео от интернет.

Видеоконтролери на базата на GeForce GTX 465 започват да се появяват в продажба с ориентировъчна крайна цена 279 евро от производители като Asus, EVGA, Galaxy, MSI, Palit, PNY, Zotac и др.

Коментар