Софика Груп е първият „Elite Partner” в България на американската компания „Interactive Intelligence” – лидер в разработването и предлагането на решения за контактни центрове, корпоративната IP телефония и приложения за автоматизация на бизнес процеси. Продуктите на компанията обслужват тези три пазарни направления благодарение на уникална софтуерна технология базирана на .NET – Interaction Center Platform. Това позволява централизирането и автоматизирането на бизнес комуникациите и процесите, като разкрива възможности за увеличаване на приходите и забележимо подобряване на ефективността.
Като “Elite Partner” на „Interactive Intelligence”, използването и предлагането на all-in-one платформа за IP телефония, многоканални бизнес комуникации и автоматизация на бизнес процеси, ясно отличава Софика Груп на пазара на контактни центрове, търговска IP телефония и EMS (Enhanced Enterprise Messaging).
Следвайки бизнес стратегия за непрекъснато развитие и усъвършенстване на операциите, наскоро Софика Груп АД разработи и внедри Система за Управление на Сигурността на Информацията (СУСИ), в съответствие с международен стандарт ISO 27001:2005. Компанията стана първата в сферата на аутсорсинга на бизнес процеси, притежаваща международно признат сертификат с обхват:
– Аутсорсинг на бизнес процеси: Предоставяне на Услуги от Контактен Център;
– Аутсорсинг на процеси, свързани с управление на човешки ресурси.
Сертификатът гарантира отговорното опазване на информацията, което за Софика Груп АД представлява съвкупност от три елемента – конфиденциалност, цялостност и наличност.
Новото партньорство с „Interactive Intelligence” и внедряването на стандарта за сигурност ISO 27001:2005 предоставят уникално предимство на Софика Груп АД, като я превръщат в сигурен и надежден партньор на компании от световен мащаб в ИТ, телекомуникациите и финансовите услуги.