Saba управлява по нов начин човешките ресурси

Ново решение на компанията Saba променя начина на обучение и процеса на оценка на служителите. Обявеният наскоро модул Saba Collaboration Suite обединява сътрудничество в реално време и корпоративна бизнес социална мрежа, съобщи IBS България – партньор на Saba в решенията за управление на човешки ресурси.

Saba Collaboration Suite се състои от два компонента – бизнес социална мрежа Saba Live и решение за уеб конференции Saba Centra.  

Saba Live интегрира данни от личния профил на служителя, информация за компетенциите и опита му, обратна връзка за представянето му в подобни на Twitter съобщения, обучение и анализ на данни от работната среда. Бизнес социалната мрежа включва Уеб 2.0 средства като дискусионни форуми, активности, уикита, блогове, стена подобна на Facebook, микро-блогове, списъци с ресурси и бързи връзки.

Saba Centra е решение за виртуално обучение, което пресъздава истинска интерактивна класна стая. Позволява достъп до онлайн срещи и уебинари през различни среди – десктоп, браузър или мобилни устройства като Apple iPhone и iPad. Включва VoIP без допълнителни такси и позволява провеждане на срещи дори в отдалечени места със слаба интернет връзка.

Пакетът Saba Collaboration Suite дава възможност на организациите да идентифицират, ангажират и задържат топ служителите, както и бързо да адаптират новоназначените. Компаниите могат да развиват знанието чрез въвеждане на стратегия за корпоративно обучение, която включва формално и неформално обучение и обмен на знание.

Решението включва и платформа за анализ на данни от работната среда – Saba Dynamic Network Analysis, която показва връзката между хора и ресурси с цел осигуряване на стратегически организационен поглед за бизнеса.

Saba Collaboration Suite ще бъде достъпен като SaaS решение до края на август и за инсталиране на място по-късно тази година, уточниха от IBS България. Решения на Saba използват повече от 1300 организации и над 17 милиона крайни потребители в световен мащаб.

Коментар