Globul променя логото на марката за предплатени услуги b-connect

София, 21 юни 2010 г. – С цел винаги да отговаря по най-добрия начин на изискванията на потребителите и на новите предизвикателства в света на телекомуникациите, GLOBUL променя логото на марката за предплатени услуги b-connect, за да й придаде по-модерна и динамична визия.

Промяната в логото на b-connect е част от процеса на обновяване на цялостния корпоративен имидж на GLOBUL, започнал през 2009-а г. В рамките на комуникационната си стратегия, компанията въведе слогана „Нашият свят си ти” и обогати корпоративния си облик с допълнителни цветове, като зеленият продължи да е доминиращ.

Новото лого на b-connect е създадено с идеята да бъде близо до графичната идентичност на основната марка – GLOBUL. Логото е визуално изчистено и емоционално въздействащо, като съчетава традиционния за марката зелен цвят с модерното и стилно внушение на черния фон.

„Марката b-connect винаги е била предпочитана от потребителите и се е отличавала с голяма разпознаваемост сред тях. За деветте години от своето съществуване, b-connect се превърна в любимата предплатена услуга на цяло едно подрастващо поколение в България. Младите хора са много динамична, изискваща и променяща се аудитория. Ето защо ние почувствахме необходимост от промяна в марката, която да създаде допълнителна емоционална обвързаност с клиентите и да отговори на актуалните предпочитания на младежката аудитория.” – заяви Галина Чулева, директор Реклама и комуникация в GLOBUL.

Според предварително направените маркетингови проучвания новото лице на b-connect се възприема положително от потребителите като по-модерно, младежко и запомнящо се.

Обновеното лого ще бъде разположено върху всички предплатени пакети и ваучери за презареждане, а също така върху рекламните и търговски материали, свързани със спонсорствата на b-connect.

GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Компанията е 100% собственост на COSMOTE, мобилния оператор с най-широко присъствие в Югоизточна Европа. Към края на март 2010 г. GLOBUL има 3,8 милиона потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,97% от населението на България и на 99,02% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 82,5% от населението на страната. В GLOBUL и GERMANOS в момента работят над 2300 специалисти. Към края на март 2010 г. абонатите на COSMOTE Group са 21,8 милиона в страните от Югоизточна Европа.

Коментар