Дигиталният печат увеличава продажбите

Приложенията за дигитален печат водят до увеличаване на продажбите и стабилен ръст на печалбата за крайните клиенти, стана ясно на най-голямото изложение в индустрията IPEX 2010. На организиран от Xerox конкурс „Най-доброто от най-доброто” бяха оценени приложения, създадени от членове на Глобалната мрежа от премиум партньори на компанията.

Приложения от повече от 17 държави бяха оценявани според качество на изображението, бизнес резултати и употреба на Xerox технологии в няколко категории:  книги, маркетинг материали, отпечатани на дигитални и офсетни машини, директен маркетинг, фото издания и транспромоционални материали. Във всяка категория бяха наградени по трима победители.

Базираната във Великобритания Lateral Group – компания за мениджмънт на интегрирана комуникация, е създала кампания за инициативата Change4Life (Промяна за живот) на британското правителство, целяща да повиши обществената информираност относно наднорменото тегло. Интегрираната кампания изисквала сложен и устойчив микс от данни и технологии. Материалите за директна поща включвали повече от четири милиона пункта променлива информация и били отпечатани на дигитална производствена система Xerox iGen3  110 със софтуер на XMPie (компания на Xerox).

Последвалата кампания е генерирала 200 процента  повече регистрации от очакваното. Lateral Group е провеждала подобна кампания срещу вредата от пиенето на алкохол за глобална компания за фармацевтика и потребителски стоки.

MBA Group пък е създала първото в света стопроцентово персонализирано списание, съдържащо променлива информация на избрани страници. То е генерирало 256 процента повече запитвания към рекламодателите. Британската компания произвела списанието в тираж 12 000 на печатна система с безконечен формуляр Xerox 980 Color със софтуер XMPie.

Друга от наградените компании, мексиканската печатница ColorFast, е създала промоционален календар, за да представи възможностите си пред своите настоящи и потенциални клиенти. Отпечатан на дигиталната цветна система Xerox 700, календарът помогнал на компанията да увеличи продажбите си с 60 процента в сравнение с предишната година.

LaserTryk се възползвали от качеството на печат на печатната система с безконечен формуляр Xerox 1300, производствената система Xerox Nuvera 200 EA 200 EA и Xerox iGen3 110 за печат на малотиражни черно-бели книги с офсетно качество. Тази датска компания е реализирала множество поръчки на издатели, разчитащи на традиционния външен вид на офсета, но които търсели варианти да се справят с превишени количества и разходи за съхранение. Решенията на Xerox осигуряват на LaserTryk значителна гъвкавост – използване на iGen3 за малотиражни цветни корици, а черно-белите системи –  за вътрешни страници с високо качество.

На щанда на Xerox бяха представени 18 различни технологии, насочени към подпомагане на доставчиците на печатни услуги в разрастването на бизнеса им, вкл. демо на производствената мастилено-струйна технология и новите системи Xerox Color 800/1000. В залата Real Business Live компанията представи също инструменти за разработване на нов бизнес, както и решения за подобрения на работния процес, фокусирани върху развитието на експертизата в печатната индустрия и на клиентските бизнес модели.

Според Мирослава Цветанова, мениджър за графични решения в Xerox България, клиентите на компанията използват технологии и софтуер, чрез които дават възможности на своите клиенти за повече приходи. "Това е печеливша комбинация в сегашната пазарна ситуация", посочи Цветанова.

Коментар