Oracle призната за лидер в CRM решенията

Два нови доклада на Forrester Research посочват Oracle за лидер в CRM решенията, съответно за средни и големи организации. Продуктът Oracle CRM On Demand е постигнал успех на пазара, защото има същите предимства като други CRM SaaS (софтуер като услуга) решения: бързина на работа спрямо добавена стойност, отлична ползваемост и ниска първоначална инвестиция, се казва в анализа.

Предложението привлича не само средноголеми предприятия, но е предпочитано и от все повече отдели в големи компании. Според доклада, „Oracle CRM On Demand има иновативни характеристики, като „социален” CRM, който стимулира съвместната работа, иновациите и въвеждането на CRM вътре в организациите, предоставянето на диференцирани ценови оферти и услуги на крайните потребители. Продуктът разполага с добра система за автоматизация на продажбите (SFA) и възможности за управление на партньорските канали. Той предоставя добри решения за обслужване на клиенти, за управление на клиентски данни и анализи”.

Forrester отличава Siebel CRM на Oracle за лидер сред CRM продуктите за големи организации. “Siebel CRM е създаден да предоставя солидни услуги, които позволяват на организациите по-добре да адресират нуждите на клиентите си. Пакетът за големи организации Siebel CRM е водещ сред тези продукти заради най-богатото разнообразие от CRM функционалности, които предлага. Например, приложения за продажби, маркетинг, услуги за клиенти, услуги на място, управление на връзки с партньорите и управление на клиентски данни”.

Отличени са също пакетите Oracle E-Business Suite CRM и PeopleSoft Enterprise CRM. Първият е предпочитан от клиентите, „защото предоставя лесна интеграция в останалите Oracle E-Business пакети, предлага отлични клиентски услуги и управление на комисионните от продажби”, отбелязва Forrester. PeopleSoft Enterprise CRM пък „привлича компании, които вече ползват PeopleSoft Enterprise благодарение на това, че предоставя добри възможности за интеграция”.

Коментар