Балкан Сървисис и Селматик интегрираха Atlantis ERP с Инфоплюс

Българските компании Селматик и Балкан Сървисис завършиха проект по интеграция на ERP (Enterprise Resource Planning) системата Atlantis ERP с POS продукта на Селматик – Инфоплюс. Проектът е осъществен за нуждите на търговската мрежа на Multirama и от 1 юли решението работи във всички магазини в страната.

„През последните години екипът на Балкан Сървисис е натрупал сериозна експертиза в интеграцията на предлаганото от нас решение Atlantis ERP с голям брой ПОС системи, платформи за онлайн търговия, други ERP решения, както и счетоводни програми. Убедени сме, че това е правилната посока на развитие, предвид голямото разнообразие и непрекъснатата поява на нови специализирани решения в много области.“ – посочи Филип Мутафис, управляващ партньор на Балкан Сървисис.

Според него готовността на компанията да интегрира предлаганата от нея ERP система Atlantis с други използвани от клиента решения позволява значително по-бързото осъществяване на нови проекти, при това – отговаряйки в много по-голяма степен на специфичните нужди на компаниите.

„Ние винаги се стремим не просто да продаваме продукти на нашите клиенти, а се съобразяваме изцяло с техните нужди, стремим се да оптимизираме работата на екипите, да повишим ефективността, както и да интегрираме нашите решения с останалите системи, използвани в съответната компания. Радваме се, че тази политика дава резултати и спомага за по-лесното осъществяване на съвместни проекти с Балкан Сървисис“ – заяви Димитър Селенски, президент на Селматик ЕООД.

Инсталираната в компанията ERP система вече комуникира безпроблемно с Инфоплюс, като от страна на Atlantis към POS терминалите се изпраща информация в реално време за наличностите, цените и артикулите, а в обратната посока чрез Инфоплюс се връщат данни за продажби, плащания, ревизионни актове и всички останали документи, създавани в магазинната мрежа. Интеграцията между двете системи спомага за по-бързия обмен на информация между централната база и търговските обекти и в крайна сметка – за по-качественото обслужване на  клиентите. В добавка, тя спомага и за по-информираното взимане на управленски решения, на база на актуална информация за продажбите. Благодарение на усилията на екипите на Селматик, Балкан Сървисис и Мултирама новата система работи безпроблемно от първия ден на въвеждане в експлоатация.

Допълнително е направена и интеграция на новата система Инфоплюс с Business Intelligence решението QlikView. Това позволява всеобхватен анализ на информацията за продажбите в Мултирама и много възможности за бързи и лесни справки с водещата Business Intelligence технология на QlikView.

Коментар