мовенто България реализира клиентски портал за Sulzer Pumps на база SAP

мовенто България реализира за финландския производител на индустриални помпи Sulzer Pumps портал за електронна търговия на основата на SAP ERP E-Commerce. Експертите от мовенто разработиха портала като изпълниха всички изисквания на клиента „дистанционно” от офиса си в България.

B2B-онлайн порталът „Pumps-Online‘‘ е базиран на последната версия на SAP ERP 6.0, което позволява прилагането на иновативни технологии като RFID, взаимодействие чрез мобилни устройства и други.

Клиентите на Sulzer Pumps могат да поръчват резервни части за закупеното оборудване през новия интернет портал удобно и по всяко време. Пълната интеграция на онлайн портала с централния компонент на SAP ERP позволява обмен на информация с ERP-системата в реално време, така че клиентите винаги получават достъп до актуалните продуктови каталози и цени, осъществява се проверка за наличност в складовете на Sulzer, а в същото време поръчките се отразяват директно в модула за продажби на ERP системата.

Чрез номера на поръчката или серийния номер на закупеното оборудване, клиентите бързо намират съставните части на  своята машина и могат лесно и сигурно да поръчат търсената резервна част. Също така директно през интернет могат да прегледат съответната техническа документация.  

Продуктовият конфигуратор е една от иновативните функционалности в  SAP ERP 6.0. С негова помощ клиентите сами комбинират съставните части на продукта и получават информация за формираната цена. Така процесът на поръчване на конфигурируеми продукти е улеснен и се облекчава работата на служителите от сервизния център. Още от началото на експлоатацията му, онлайн порталът се превърна в съществен фактор за повишаване лоялността на клиентите на Sulzer и оптимизирането на вътрешните бизнес процеси.  С него компанията изгради канал за обслужване 24 часа в денонощието, което се приема много добре от клиентите в други времеви зони.

„Все повече компании, решават да отворят още един канал за комуникация с корпоративните си клиенти,  а именно интернет портал.  Функционалността за електронна търговия от типа B2B е вградена както в SAP ERP, така и в SAP CRM и изграждането на портала става лесно,  а ползите са сигурни – повече лоялни клиенти и облекчен процес на обслужване“, споделя от опита си Борислав Минков, управител на мовенто България.

Коментар