Служителите на М-Тел с награда за тяхната съпричастност към обществото

Доброволческите инициативи на М-Тел като форма на тиймбилдинг бяха отличени в категорията „Корпоративна социална отговорност” във второто издание на конкурса за ефективни вътрешни комуникации Grapevine Awards 2010.

М-Тел е първата компания, която разшири обхвата на традиционните доброволчески инициативи, като обедини фирменото доброволчество с тийм билдинг. Новата форма на споделяне с колеги на личната съпричастност към обществото е още една възможност за служителите да общуват в извънработна среда и същевременно да помагат за развитието на обществото. Доброволческите инициативи на М-Тел са в помощ на хора в нужда и за опазване на българската природа. До момента девет обекта са променили своя облик с помощта на над 200 служители на М-Тел. Предстои облагородяването на още обекти през октомври, за което са готови да помогнат още над 150 служители. Проектът се осъществява със съдействието на Фондация „Помощ за благотворителността в България”. Служителите на Мобилтел бяха най-многобройните участници и в традиционните доброволчески дни през 2009 година.

Тази година за наградата на Grapevine Awards се бориха 20 проекта в пет категории. Освен за вътрешнофирмените инициативи, подчинени на социално-отговорна политика, М-Тел получи отличие и за вътрешноорганизационно събитие. В тази категория журито отличи Executive Master Classes. В рамките на инициативата изпълнителните директори на компанията да се срещат със служителите, за да представят визията си за мястото на М-Тел в света на телекомуникациите, за бъдещето и перспективите за бизнеса и хората, обменят идеи и коментират конкретни въпроси.

Проектите бяха оценявани от експертно жури, включващо български и чуждестранни специалисти с висока квалификация и опит в областта на вътрешните комуникации, пъблик рилейшънс, управление на персонала и организационно управление. Председател на журито на Grapevine Awards 2010 беше Кевин Рък, автор и създател на квалификационната програма за вътрешни комуникации на престижния британски институт Chartered Institute of Public Relations. Вътрешните комуникатори на телекома се наредиха сред най-добрите в България за втора поредна година. През 2009 година, в първия конкурс за ефективни вътрешни комуникации в страната на Grapevine Awards, М-Тел беше отличена с три от общо петте награди.

Коментар