SAP CRM интегрира данни от социални мрежи

Характерният за SAP CRM 360-градусов изглед на клиента вече е оптимизиран с интеграция на данни от най-популярните социални мрежи, съобщиха от консултантската компания movento.

Добавката movento SocialCRM дава на потребителите достъп до информация от социални сайтове, за да получат по-пълна картина за своя бизнес партньор. Новата функционалност в SAP CRM може да се използва за осигуряване на клиентска поддръжка или като канал за маркетингови кампании.

С помощта на movento SocialCRM отделите по продажби и маркетинг могат да преглеждат данни  от профилите във Facebook, XING и LinkedIn на своите клиенти, директно през потребителския интерфейс на SAP CRM. Интеграцията с  платформата за кратки съобщения Twitter позволява да следят и най-новите им постинги.

Коментар