Американската компания Dell планира да промени имиджа си на производител на по-евтини алтернативи на скъпоструващи продукти, каквито са например компютрите на Apple, предаде Ройтерс.
Dell ще похарчи стотици милиони долари в нова рекламна кампания на своя потребителски бизнес, която ще съвпадне с пускането на пазара на новите лаптопи с аудио система JBL. Точната сума на кампанията не се съобщава.
Трябва да престанем да говорим за цената като единствено предимство, казва Пол-Анри Феран, директор по маркетинга на потребителските продукти за малкия и среден бизнес в Dell.
В предстоящата компания Dell ще подчертае, че има в своя асортимент продукти от премиум клас, които са на нивото на най-скъпите аналози на пазара, разкрива Феран.
Идната седмица Dell ще обяви подробности за новите си продукти, вкл. компактен ноутбук-планшет с 10-инчов дисплей и редица други таблет решения.