Интернет компанията Yahoo планира до края на годината да освободи 5% от персонала си. Поредният кръг от съкращения ще засегне между 600 и 700 служители, предаде АП.
В момента за Yahoo работят около 14,1 хиляди души по целия свят. Информацията за съкращения не е потвърдена официално от интернет гиганта. АП се позовава на вътрешни за компанията източници.
В последните три години Yahoo предприе няколко масови съкращения. Планираното сега е четвърто поред.
В началото на 2008 година Yahoo отказа зашеметяваща оферта за поглъщане от Microsoft на стойност около 45 милиарда долара.
По-късно обаче двете компании все пак се споразумяха за партньорство в областта на търсенето и рекламата, за да се противопоставят по-успешно на Google.
Инк. ( NASDAQ : YHOO ) е американска обществена корпорация със седалище в Сънивейл, Калифорния , (в Силиконовата долина ), която предоставя услуги чрез интернет в целия свят. Фирмата е може би най-известна с интернет портал , търсачка ( Yahoo! Search ), Yahoo! Directory , Yahoo! Mail , Yahoo! Новини , реклама , онлайн картиране ( Yahoo! Maps ), споделяне на видео ( Yahoo! видео ) и социални медии уеб сайтове и услуги.
Yahoo! е основана от Джери Янг и Дейвид Фило през януари 1994 г. и бе прието на 1 март 1995 година. На 13 януари 2009 г., Yahoo! назначен Карол Барц , бивш изпълнителен председател на Autodesk , за свой нов главен изпълнителен директор и член на борда на директорите . [3] Съдържание [hide]
1 История и развитие
2 Продукти и услуги
2.1 Съхранение на лични данни и проследяване на използване
2.2 Съобщението
2.3 Съдържание
2.4 Ко-брандираната интернет услуги
2.5 мобилни услуги
2.6 търговия
2,7 на малкия бизнес
2.8 Реклама
2.9 Yahoo! Следваща
2.10 Yahoo! BOSS
2.11 Yahoo! Meme
2.12 Yahoo! Koprol
2.13 Y! Connect
2.14 закрити услуги
3 приходите модел
4 критики и спорове
4.1 нацистки сувенири спор
4.2 Yahoo! платено добавяне спор
4.3 рекламен и шпионски софтуер
4.4 Работа в народна република на Китай
4.4.1 лишаване от свобода на китайски дисиденти
4.4.1.1 Ши Тао
4.4.1.2 Ли Жи
4.4.1.3 съдени в американски съд за разходка китайския дисидент Ван Xiaoning
4.5 чат и табла за съобщения
4.6 Търсене на изображения
4.7 Shark премахване на перките спор
4.8 Потребителят неприкосновеността на личния живот
5 Yahoo обект на кибер атаки с произход от Китай
6 Финансови данни
6,1 приходи от реклама
7 Yahoo! Международен
8 Слово и теми
9 Виж също
10 Бележки и препратки
11 Външни връзки
[ редактиране ]
История и развитие
Основна статия: История на Yahoo!
Вижте още: Хронология на събитията за Yahoo!
През януари 1994 г., Джери Янг и Дейвид Фило са Електротехника студенти в университета в Станфорд , когато е създаден уеб сайт с име Дейвид и Джери Пътеводител на World Wide Web. [4] Дейвид и Джери Пътеводител на World Wide Web е директория на други уеб сайтове, организирани в йерархия, за разлика от Указател за търсене на страници. През април 1994 г., Jerrys Guide на World Wide Web е преименувана на Yahoo!. [5] [6] на yahoo.com домейн е създаден на 18 януари 1995 г. [7]
Yahoo! нараства бързо през 90-те години. Както много търсачки и уеб директории , Yahoo! диверсифициран в уеб портала . Той също така направи много високите етажи на придобивания. Неговата цена на акцията скочи до небето по време на дот-ком балона, Yahoo! крайни запаси на по-висока за всички времена от $ 118.75 на акция на 3 януари 2000 година. Въпреки това, след дот-ком балонът се спука, тя достигна рекордно ниското ниво от $ 8.11.
През 2000 г., Yahoo! започнаха да използват Google за търсене. През следващите четири години, което разработи собствена технология за търсене, които започнаха да използват през 2004 година. Yahoo! също преправен си поща да се конкурират с Gmail на Google през 2007 година. Компанията се бореше през 2008 г., с няколко големи съкращения.
През февруари 2008 г. Microsoft Corporation направи нежелани търг за придобиване Yahoo! за САЩ 44.60 милиарда щатски долара. Yahoo! впоследствие официално отхвърля офертата, заявявайки, че тя значително подценява Yahoo! и не е в интерес на нейните акционери. [8] Карол Барц заменя съосновател Джери Янг през януари 2009 г. [9]
[ редактиране ]
Продукти и услуги
Основна статия: Списък на Yahoo! собственост на сайтове и услуги
Yahoo! работи в портала http://www.yahoo.com която предоставя съдържание, включително последните новини, развлечения и спорт информация. Порталът дава на потребителите достъп до други услуги Yahoo! като Yahoo! Mail , Yahoo! Карти, Yahoo! Финансите , Yahoo! Групи и Yahoo! Messenger .
[ редактиране ]
Съхраняване на лични данни и проследяване на използване
Работа с ComScore , The New York Times , че Yahoo! е в състояние да събере много повече данни за интернет потребителите от конкурентите си от своите уеб сайтове и рекламни мрежи. С една мярка, средно Yahoo! са имали потенциал през декември 2007 г. да се изгради профил на 2500 записа на месец за всеки от своите посетители. [10]
От 22-ри май 2008 година, статия в държавите от компютърния свят, че Yahoo е с 2-petabyte, построен специално за съхранение на данни, които използва за анализ на поведението на половин милиард уеб посетители на месец, преработката 24,0 милиарда събития на ден. Yahoo твърди, че се очаква да нарасне в кратните на 10 петабайта от 2009 г. и че тази база данни е най-големият в света. [11] За разлика от вътрешния приходи услуги, база данни за всички данъкоплатци, тежи само 150 TB. [11]
Както от 18 Декември 2008 г., Yahoo! запазва заявки за търсене за срок от 13 месеца. Въпреки това, в отговор на европейските регулатори в Yahoo закодира последните осем цифри от потребители IP адрес след три месеца, което ги прави частично анонимни. [12]
[ редактиране ]
Съобщение
Yahoo! предоставя комуникационни услуги като интернет Yahoo! Messenger и Yahoo! Mail . През март 2007 г., Yahoo! обяви, че техните услуги за електронна поща ще предложи неограничен обем за началото май 2007 година. [13]
Yahoo! предлага социални услуги на мрежи и генерираното от потребителите съдържание в продукти като My Web, Yahoo! Адам и Ева , Yahoo! 360 ° , Delicious , Flickr и Yahoo! Buzz .
Yahoo! Снимки беше спряна на 20 септември 2007 г. в полза на Flickr. На 16 Октомври , 2007, Yahoo! обявиха, че повече няма да оказва подкрепа или да извърши корекции на грешки на Yahoo! 360 °, както те са възнамерявали да го изоставят в началото на 2008 г. в полза на универсална профил, които ще бъдат подобни на техните Mash експериментални система. [14]
[ редактиране ]
Съдържание
Yahoo! партньори, с многобройни доставчици на съдържание в продукти като Yahoo! Спорт , Yahoo! Финансите , Yahoo! Музика , Yahoo! Филми , Yahoo! Новини , Yahoo! Отговори и Yahoo! Игри за предоставяне на медийно съдържание и новини. Yahoo! предлага и персонализация на услугата, My Yahoo, която позволява на потребителите да комбинират своите любими функции Yahoo, съдържание на фуражи, както и информация на една страница.
На 31 март 2008 г., Yahoo! стартира на обувки, сайт, пригодени за жени, които търсят онлайн информация и консултации на възраст между 25 и 54. [15]
[ редактиране ]
Ко-брандираната интернет услуги
Yahoo! разработи партньорства с различни доставчици на широколентов достъп, като AT & T (чрез BellSouth и SBC ), Verizon Communications , Роджърс съобщения и British Telecom , предлагайки широка гама от свободни и премия Yahoo! съдържание и услуги за абонати. [ посочва ] [ неясно ]
[ редактиране ]
Мобилни услуги
Yahoo! Mobile предлага услуги по време на път съобщения, като електронна поща, мигновени съобщения и мобилен блог , информационни услуги, търсене и сигнали за тревога; забавление, мелодии и Yahoo! снимки за телефони с камера.
Yahoo! въведе своята система за търсене в интернет, наречена oneSearch, разработени за мобилни телефони на 20 март, 2007. служители на компанията заяви, че за разлика от обикновените уеб търсения, Yahoo! е нова услуга представя списък с актуална информация, която може да включва: заглавия, снимки от Yahoo! е Flickr снимки сайт, бизнес обяви, местните условия и връзки към други сайтове. Вместо да показва само, например, популярни филми или някои критични коментари, oneSearch списъци местните театри, които в момента играят някои филм, рейтинги потребителя и заглавия по отношение на филма. А пощенски код или името на града, се изисква за Yahoo! oneSearch да започне предоставяне на местни резултати от търсене.
Резултатите от търсене в мрежата са регистрирани на една страница и са приоритет в категории. В списъка с резултати се основават на изчисления, Yahoo! компютри правят определена информация на потребителя се иска. [16]
Yahoo! използва Novarra е мобилно съдържание транскодиране услуга за oneSearch платформа. [17]
На 8 октомври 2010 г., Yahoo! обяви плановете си да носи видео чат към Iphones и Android-базирани телефони чрез своя популярен Yahoo Messenger услугата за мигновени съобщения. [18]
[ редактиране ]
търговия
Yahoo! предлага търговия услуги като Yahoo! Магазини , Yahoo! Автомобили, Yahoo! Недвижими имоти и Yahoo! Пътуване , което позволява на потребителите да събират информация и да направи търговски сделки и покупки онлайн. Yahoo! Търгът е било прекратено през 2007 г. с изключение на Азия. [19]
[ редактиране ]
малкия бизнес
Малкият бизнес като началната страница на август 2010 г.
Yahoo! предоставя услуги като домейни Yahoo, Yahoo! Уеб хостинг, Yahoo! Merchant Solutions, Yahoo! бизнес имейли и Yahoo! Магазин за собствениците на малък бизнес и професионалисти, които им позволяват да изградят свои собствени онлайн магазини използване Yahoo! Е инструменти.
Yahoo! предлага HotJobs да помогне на работодатели намерите талант те търсят.
[ редактиране ]
Реклама
Yahoo! Search Marketing предоставя услуги като Спонсорирани Търсене, местната реклама и продукт / Пътуване / Directory Подаване, които позволяват на различни фирми рекламират своите продукти и услуги на Yahoo! мрежа. Yahoo! Publisher Network е инструмент за онлайн реклама на издателите да поставят реклами, свързани с тяхното съдържание да се реализират техните уебсайтове. [20]
Yahoo! стартира новата си реклама интернет продажбите система на 5 февруари 2007 г., призова Панама . Тя позволява на рекламодателите да наддават за търсене на базата на тяхната популярност да показват реклами на страниците с резултати от търсене. Системата взема оферти, качеството на рекламата, кликване проценти и други фактори под внимание при определяне на класирането на рекламите на страниците с резултати от търсене. Чрез Панама, Yahoo! има за цел да предостави по-подходящи резултати от търсенето на потребителите, по-добър цялостен опит, както и повишаване приходите, за да печелят повече от рекламите, това си личи. [21]
На 7 април 2008 г., Yahoo! обяви APT от Yahoo! , който първоначално е бил наречен AMP! от Yahoo, [22] на онлайн рекламна платформа за управление. [23] Платформата има за цел да опрости рекламни продажби от уеднаквяване купувача и продавача пазари. Услугата стартира през септември 2008 година. [24]
[ редактиране ]
Yahoo! Следваща
Yahoo! Следваща е инкубатор основание за бъдещи технологии Yahoo! в момента са в бета тестване си фаза. Той съдържа форуми за Yahoo! на потребителите да предоставят обратна информация за подпомагане на развитието на тези бъдещи Yahoo! технологии. Тя е създадена от Джери страница и Дейвид Шин.
[ редактиране ]
Yahoo! BOSS
Yahoo! Търсене BOSS е услуга, която позволява на разработчиците да изградят търсене приложения, базирани на е технология за търсене Yahoo!. [25] В началото Партньори в програмата включват Hakia , Me.dium , Delver , Daylife и Yebol . [26] На 8 октомври 2010 г., Yahoo Search Blog обяви BOSS е промяна на доставчика, както се очаква, на платен модел. Те ще таксува на цена-на-заявка за модел, чиято цена варира от $ 0,40 до $ 0,75 CPM (цена на хиляда заявки BOSS). Цената, като Yahoo обясни, ще зависи от това дали сте заявки в Мрежата, изображение, новини или друга информация. Yahoo заявиха, че планът за предлагане BOSS v1, безплатната версия, безплатно до 60 дни след BOSS v2, платена версия, е пуснат – се очаква в началото на 2011 година. Които [27]
[ редактиране ]
Yahoo! Meme
Yahoo! Meme е бета на социални услуги, подобно на популярните сайтове за социални контакти Twitter и Jaiku .
[ редактиране ]
Yahoo! Koprol
Yahoo! Koprol е индонезийски социални мрежи, основани на местоположението като GPS без GPS устройства.
[ редактиране ]
Y! Connect
Y! Connect е функция, която дава възможност на хората да оставят коментари в онлайн табла публикация с помощта на своите Yahoo ID, вместо да се налага да се регистрират, като всяка отделна публикация. На Wall Street Journal съобщава, че Yahoo планира да имитират тази стратегия се използва от страна на конкурентни Facebook Инк. , за да карам трафик към неговия сайт [28]
[ редактиране ]
закрити услуги
Основна статия: Списък на Yahoo! собственост на сайтове и услуги затворена / починал услуги
Geocities е популярен уеб хостинг услуга, основана през 1994 година. В един момент това е третият най-Прегледан сайт на World Wide Web. [29] Yahoo! закупени Geocities през 1999 година. Десет години по-късно Yahoo! затворени Geocities, [30] изтриване на милиони уеб страници в този процес. Голяма част от информацията е със сигурност губи, но много от тези сайтове и страници са отражение на Internet Archive , [31] OOcities.com и други. [32]
Yahoo! 360 ° е популярен блог / социална мрежа бета услуга стартира през март 2005 г. от Yahoo! и затвори на 13 юли, 2009. [33]
Yahoo! Mash бета е друга социална услуга затворени след една година на работа преди напускане бета статус. [34]
Yahoo! снимки бе затворена на 20 септември 2007 г., в полза на интеграция с Flickr .
Yahoo! Tech е уеб сайт, който при условие продуктова информация и съвети за настройка на потребителите. Yahoo! стартиране на уеб сайта през май 2006. На 11 март 2010 г., Yahoo! закрити услугата и пренасочва потребителите към Yahoo! Е новините технология. [35]
Други услуги включват прекрати Farechase, My Web, Аудио Търсене, домашни любимци, Live, Kickstart, куфарче, и Yahoo! за учители. [36]
[ редактиране ]
модел за приходите
Около 88% от общите приходи за финансовата 2009 година дойде от маркетингови услуги. [37] Най-големият сегмент от него идва от онлайн реклама, където рекламодатели оферта за търсене, за да показват своите реклами в резултатите от търсенето, средно Yahoo! прави 2.5 цента до 3 цента от всяко търсене. С новата рекламна система за търсене Панама Yahoo! има за цел да увеличат приходите, генерирани от търсене. [38]
Други форми на реклама, която донесе на приходите за Yahoo! включва дисплей и контекстната реклама.
[ редактиране ]
Критика и противоречия
За повече подробности по тази тема, вижте Критика на Yahoo! .
[ редактиране ]
нацистки сувенири спор
За повече подробности по тази тема, вижте ликра срещу Yahoo! .
През 2000 г., Yahoo! е бил отведен в съда във Франция от лица, които искат да се предотврати френски граждани от закупуването на сувенири, свързани с нацистката партия. Yahoo! Франция вече е създаден политики предотвратяване на продажбата на нацистки сувенири на сайта си, както и забрана на нацистките и нео-нацистки на базата на дискусиите си табла за съобщения, но страните имат за цел да въведе технология Yahoo! цензура за блокиране на френски граждани от достъп до подобен материал на Yahoo! уебсайтове в страните, където местните закони, свързани с търгове разрешено нацистки / дискусии. [39]
[ редактиране ]
Yahoo! платено добавяне спор
През март 2004 г., Yahoo! започна платено добавяне програма, чрез търговски сайтове са гарантирани обяви за Yahoo! търсачката след плащане. [40] Тази програма е изгоден за Yahoo, но се оказа непопулярна както с уебсайт търговци (които не са склонни да заплащане), както и на обществеността (които са недоволни от внесения за листингите се отличава от другите резултати от търсенето). [41]
Yahoo! прекратява платена включване / търсене представят програмата в края на 2009 година. [42]
[ редактиране ]
рекламен и шпионски софтуер
Yahoo! често е критикуван за предоставяне на реклами чрез Yahoo! рекламна мрежа на фирми, които ги покажете чрез шпионски и рекламен софтуер , който не показва на екрана, изскачащи прозорци, генерирани от рекламен софтуер, които потребителят може да са инсталирани на компютъра си, без да го осъзнаваме, понякога като приема оферти онлайн за да изтеглите софтуера, за да определят компютър часовници или подобряване на сигурността компютър, добави браузър подобрения и т.н. Например, потребителите, които са позволили си машина, за да се заразят с шпионски софтуер ще видите рекламни изскачащи прозорци, генерирани от реклама, дистрибутор орех Ventures , , които са имали пряко партньорство с приходите Direct . [43] [44]
[ редактиране ]
Работа в народна република на Китай Докато технологично и финансово ви [Yahoo] са гиганти, морално сте пигмеи [45]
– Том Лантос , председател на Камарата по външна политика (2007 г.)
Yahoo!, както и други търсачки, са оказали съдействие на китайското правителство за изграждане на система за интернет цензура в Китай .
За разлика от Google или Microsoft , които пазят в тайна данни за потребителите си извън континенталната част на Китай, Yahoo! заяви, че компанията няма да има защита на неприкосновеността на личния живот и тайната на своите китайски клиенти от страна на властите. [46]
Правата на човека препоръчва като Human Rights Watch , медийни групи като Репортери без граници посочва, че тя е ирония, че дружествата, чието съществуване зависи от свободата на информация и изразяване са поели ролята на цензура. [47]
[ редактиране ]
лишаване от свобода на китайски дисиденти
[ редактиране ]
Ши Тао
Основна статия: Ши Тао
През септември 2005 г. Репортери без граници съобщава следната история. През април 2005 г., Ши Тао , журналист, работещ за китайски вестник, беше осъден на 10 години затвор от Чанша Народен съд Средно на провинция Хунан , Китай (първи опит случай не. 29), за предоставяне на държавни тайни на чужди лица . В тайни били кратък списък на цензура заповеди, изпратени от Yahoo! акаунт в Азия демокрация форум преди годишнината на площад Тянанмън инцидент . [48]
Присъдата [49] , публикуван от китайското правителство заяви следното. Ши Тао е изпратил имейл чрез анонимна сметка Yahoo!. Yahoo! Holdings (Хонг Конг филиал на Yahoo) каза, че китайското правителство, че на адрес, използвани за изпращане на електронна поща е регистрирано от Хунан вестник, че Ши Тао работи. Полицията отиде направо в офиса му и го вдигна.
През февруари 2006 г., Yahoo! главен съветник представи отчет пред Конгреса на САЩ, в която Yahoo! отрече да знае истинската същност на делото срещу Ши Тао. [50] През април 2006 г., Yahoo! Holdings (Хонг Конг) е бил разследван от Хонг Конг Защита на комисар по въпросите на личните данни .
На 2 юни 2006 г., синдикат на журналистите в Англия и Ирландия ( Национален съюз на журналистите ) призова своите 40 000 членове да бойкотират всички Инк. продукти и услуги, за да протестират срещу интернет компанията съобщават за действия в Китай. [51]
През юли 2007 г., се появиха доказателства, подробно описание на заповед за които китайските власти са изпратили до Yahoo! длъжностни лица, като се подчертава държавни тайни, тъй като обвинение срещу Ши Тао. Гаранционният искания Email регистрация информация за регистрация за huoyan1989@yahoo.com.cn, всички входни пъти, съответстващи адресите IP, както и съответните имейл на съдържание от 22-ри Февруари 2004, до наши дни. [52] [53] [54] анализатор доклади и правозащитни организации заявиха, че тези доказателства пряко противоречи Yahoo! е показания пред Конгреса на САЩ през февруари 2006 година. [55]
Yahoo! твърди, трябва да спазват законите на правителствата в юрисдикции, в които тя работи.
[ редактиране ]
Li Zhi
Основна статия: Ли Жи (дисидент)
Критика на Yahoo! засили през февруари 2006 г., когато Репортери без граници освободен китайски документи, съдът посочва, че Yahoo! подпомаганите китайските власти в случай на дисидента Ли Жи. През декември 2003 г. Ли Джи бе осъден на 8 години затвор за подбуждане на подривна дейност .
[ редактиране ]
съдени в американски съд за разходка китайския дисидент Ван Xiaoning
Основна статия: Ван Xiaoning
Ван Xiaoning е китайски дисидент от Шенян , който е арестуван от органите на Народна република Китай за публикуване на противоречиви материали онлайн.
През 2000 и 2001 г., Ван, който е инженер по професия, публикувани електронни списания в Yahoo! група призовава за демократични реформи и край на еднопартийното управление. Той бе арестуван през септември 2002 г., след Yahoo! подпомага китайските власти чрез предоставяне на информация. През септември 2003 г. Уанг е осъден по обвинения в подбуждане към разруши държавната власт и осъден на десет години затвор. [56]
На 18 април 2007 г., Xiaoning съпругата Ю Линг съдени Yahoo! по закони за човешките права във федералния съд в Сан Франциско , Калифорния , САЩ. [57] Ван Xiaoning е посочен като ищец в Yahoo! костюм, който е подадена с помощта на от Световната организация за правата на човека САЩ . Yahoo! е виновен за акт на корпоративна безотговорност , каза Мортън Sklar , изпълнителен директор на групата. Yahoo! е причина да знаят, че ако условията Китай с идентификационна информация, че тези хора ще бъде арестуван. [58]
Yahoo! решението за подпомагане на авторитарното правителство на Китай дойде като част от политиката за съвместяване на услугите си с политиката на китайското правителство. Това стана след като Китай блокира Yahoo! услуги за известно време. Както съобщава в The Washington Post и много медийни източници:
Костюмът се казва, че през 2001 г., Уан е с помощта на Yahoo! имейл акаунт да публикувате анонимни писания на списъка с интернет поща. Делото се твърди, че Yahoo, под натиска на китайското правителство, блокирани тази сметка. Уанг създаде нова сметка чрез Yahoo! и започват да изпращат отново материали; делото твърди, че Yahoo! даде на правителството информация, която му дава право да идентифицират и арестуват Уан през септември 2002 година. Делото казва прокурори в китайската съдилища, цитирани Yahoo! това сътрудничество. [58]
Правозащитни организации групи се основава тяхното дело на 217-годишната правото на САЩ да накажат предприятия за нарушения на човешките права в чужбина, усилията на администрацията на Буш се противопостави на:
През последните години активисти за работа с чужбина ищците са съдени около две дузини предприятия в рамките на Alien Tort устава , които активисти казват, безвъзмездни средства юрисдикцията на американските съдилища по отношение на актовете чужбина, които нарушават международните норми. Написано от Бащите-основатели през 1789 г. за друга цел, законът бе прибягва рядко до 1980. [58]
На 28 август 2007 г. на Световната организация за правата на човека съдени по обвинение, че Yahoo! преминаване информация ( електронна поща и IP адреса ) с китайското правителство , която е предизвикала арести на писатели и дисиденти . В делото е заведено в Сан Франциско за журналистите Ши Тао и Ван Xiaoning . Yahoo! заяви, че подкрепя неприкосновеността на личния живот и свобода на словото за него работи с други технологични компании за решаване на правата на човека се отнася. [59]
На 6 ноември 2007 г., на Конгреса на САЩ критикува Yahoo! за които не дават пълна информация за Къща Комисия по външна политика предходната година, като посочи тя е била най-добрия inexcusably небрежност и в най-лошия измамен. [60]
[ редактиране ]
чат и табла за съобщения
В резултат на медийно внимание, свързано с детската хищници интернет и липсата на значителни приходи реклама, Yahoo! Е създадено от потребителя чат стаите са закрити през юни 2005 година. [61] Yahoo! Форум секцията Новини е затворен 19-ти декември 2006, в резултат на тралене явление. [62]
През 2009 г. е установено, че е табла за съобщения Yahoo! са предразположени към уязвимост, която позволява на участниците да изпълняват борда JavaScript на компютри на читателя, тъй като те търсили дъски. Използването на този кръст на мястото на скриптове грешки, човек може да вземете Yahoo! бисквитка на потребителя, който може да се използва за да ги представяте онлайн, дори и без Yahoo! паролата си. Yahoo! определя уязвимостта през септември 2009 година. [63]
[ редактиране ]
Търсене на изображения
На 25 май 2006 г., търсене Yahoo! е образ е критикувана за отглеждане на сексуално изображения, дори когато е на SafeSearch. Това бе открит от учител, който има намерение да ползва услугата с клас за търсене на WWW. Yahoo! е отговор на това беше: Yahoo! е наясно с този въпрос и да работи за решаването му възможно най-бързо. [64]
[ редактиране ]
Shark противоречия премахване на перките
Yahoo! е 40% собственик на Alibaba , която улеснява продажбата на продукти, получени от акула . [65] След като инвестира в Alibaba, Yahoo! ръководители бяха зададени въпроси относно този въпрос, и отговаря: Знаем, че продажбата на продукти от акула е едновременно правен в Азия и вековна традиция. Този проблем е до голяма степен културно-практики един. [66] Като малцинство собственик на Alibaba, Yahoo! не е в състояние да влияят директно на дружеството действия, които в Китай.
[ редактиране ]
Защита на потребителя
На 30 ноември 2009 г., Yahoo! бе критикувана от Electronic Frontier Foundation за изпращане на DMCA предупреждение за разобличителя уебсайт Cryptome за публично публикуване е Yahoo! Спазването Ръководство за прилагане на законодателството , [67] , който съдържа подробна цени и процедури за получаване на лични данни, отнасящи се до Yahoo! Е абонати. [68]
[ редактиране ]
Yahoo обект на кибер атаки с произход от Китай
Adobe и Yahoo, изглежда са били сред целите на кибер атаки с произход от Китай, които накараха Google Инк. да заплашва да напусне азиатска страна в изненада обявяването на 12 януари, 2010. [69]
[ редактиране ]
Финансови данни
Финансови данни, US $ млн. [70] Година 2003 2004 2005 2006 2007
Продажби 1,625 3,574 5,258 6,426 6,969
EBITDA 453 1,000 1,505 1,066
Нетните резултати 238 840 1,896 751 660
Персонал 5,500 7,600 9,800 11,400
[ редактиране ]
приходи от реклама
От януари 2010 г., Yahoo проведе най-големият пазар в света дял в онлайн рекламата показване . JP Morgan пуснати на пазара в САЩ акциите на дружеството са за показване на реклами на 17%, доста по-напред от номер 2 Microsoft на 11% и AOL на 7%. [71]
[ редактиране ]
Yahoo! Международен
Yahoo! е известна в целия свят с многоезичен интерфейс си. Сайтът е достъпен на над 20 езика, включително английски. Официалната директория за всички международни сайтове Yahoo! е world.yahoo.com.
Всяка от международни сайтове са изцяло собственост на Yahoo, с изключение на Yahoo! Япония, в които има миноритарен дял 34,79% [72] и Yahoo! 7 в Австралия, която е 50-50 споразумение между Yahoo! и Седемте мрежа . Исторически, Yahoo! влезе в споразуменията за съвместно предприятие с Softbank за основните европейски сайтове (Великобритания, Франция, Германия) и също и Корея и Япония. През ноември 2005 г., Yahoo! закупили малцинствено участие, които Softbank собственост в Европа и Корея.
Yahoo! притежава 40% от акциите на Alibaba , който управлява уеб-портал в Китай чрез използване на Yahoo! марка. Yahoo! в САЩ няма директен контрол върху дейността на Alibaba, която работи като напълно независима компания.
През 2008 г., Дарън Петерсон, директор бизнес развитие за Yahoo! Европа потвърдиха, че Yahoo! щеше да постави началото на румънската версия на сайта им до края на годината [73] [74] Въпреки това, в резултат на финансовата криза по това време , тези планове са били замразени. [75] През февруари 2010 г., нови отчети се появи в румънските медии твърдят, че на портала най-накрая ще стартира през юни същата година, тъй като някои услуги като Yahoo! Mail и Yahoo! Mobile вече са преведени на румънски . [76] [77]
[ редактиране ]
Логос и теми
Първото лого е бил използван, когато компанията е основана през 1995 година. Той е червен и има три икони на всяка страна. [78]
Запазеният знак се използва в главната страница yahoo.com използвани за да бъде червено с черен контур и сянка, но през май 2009 г., заедно с нов дизайн тема, логото се променя на лилав, без структура или сянка.
Понякога, логото се съкращава с Y!. [79]
Теми и страница дизайн са различни по някои международни Yahoo! начални страници, като Yahoo! Австралия.
за това печалбата нараства няколко пъти до 9 месец е 1,2 млрда .
http://www.google.com/finance?q=NASDAQ:YHOO&fstype=ii
http://www.google.com/finance?q=NASDAQ:YHOO&fstype=ii
Браво на Карол Барц убиец на разходи.
за 20009 печалбата е 600 милона
за 2008 печалбата е 418 милона
за 2007 печалбата е 620 милона
за 2006 печалбата е 715 милона
Направо е умряла за 2010 –хахахахах.
ного интересно:
50% от печалбата идва от Акции В Съдружници.Имата участие в други дружества.