ЧЕЗ ще въведе скоро услугата „електронна фактура” както за битовите, така и за стопанските клиенти, съобщи компанията. С еднократно подаване на заявление в центровете за обслужване в Западна България всеки клиент ще може да замени хартиената си фактура с електронна.
Клиентите, сключили споразумение за индиректно заявяване на услуги, ще могат да направят това по телефона.
„Тази година ще се съсредоточим основно върху разширяване на възможностите за дистанционно обслужване на нашите клиенти. Ще работим за допълнително популяризиране на начините за безкасово плащане и развитие на обслужването по телефона”, каза Зорница Йорданова, директор „Маркетинг и подпомагане на продажбите” в „ЧЕЗ Електро България”.
„Разбира се, най-големи надежди възлагаме на основния си проект от стратегията за разширяване на възможностите за дистанционно обслужване – електронната фактура, която е в процес на тестове”, уточни Йорданова.
За последната една година е отбелязан ръст от 13% в електронните плащания на клиентите към компанията. Само за 2010 година са реализирани над 1,8 милиона електронни транзакции за плащане на сметки за електроенергия към ЧЕЗ.
Междувременно ЧЕЗ регистрира ново дъщерно дружество. ЧЕЗ Бългериан инвестмънтс ООД се създава във връзка с планираното развитие в сектора на възобновяемите енергийни източници на ЧЕЗ Груп в България.
Новото дъщерно дружество е основано на 3 януари 2011 г. Ден по-късно компанията е регистрирана в Холандския търговски регистър с основен капитал на стойност 30 хил. евро. ЧЕЗ Бългериан инвестмънтс ООД (CEZ Bulgarian Investments B.V.) е еднолична собственост на CEZ а.s.
Цървули няма – гайда иска, е те това е работата на ЧЕЗ. Да земат първо да си оправят качеството на услугите па тогава да се занимават с електронни фактури и екстри от тоя тип. Живея в центъра на София и тока спира буквално през ден, каква файда, че фактурата щяла да е електронна….